Geboorteadvertenties...

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

We hebben héél wat geplaatst de afgelelopen maanden, maar deze hebben we nog niet gehad!

De kranteknipsels!! Oftewel de geboorteadvertenties..

Zoals jullie (waarschijnlijk nog) weten woon ik pas sinds 2 jaar in Breda. Oorspronkelijk kom ik uit Blerick (Venlo) en mijn vriend uit Delft. Wij vonden het daarom leuker om in die kranten de advertenties te plaatsen. Er wonen immers de meeste bekende. Omdat ik wel van een beetje provoceren hou hebben we het volgende er in laten zetten.. (adres er weer afgehaald hihi)

Uiteraard stond het in Limburg op z'n Limburgs.. Vertaald staat er;

Dat is grappig
                                                                                    Sta ik als Brabander in de
                                                                                                Limburgse krant

In Delft stond er;

Ook in Delft  
                                                                                         mogen ze horen dat ik
                                                                                        in Breda ben geboren

We hebben er ontzettend veel leuke reacties op gehad!
En jullie?

Esmé mv Kay

Opa en oma hebben deze advertentie in de PZC (Provinciale Zeeuwse Courant) van 6 oktober gezet:

Liefs,
Nelly

Hihi, wat een eer voor die kleine Kay. Kian is niet verder gekomen dan de geboortemeldingen die de gemeente doorgeeft aan de krant. Niet echt super interessant dus om te scannen. MAar leuk dat jullie dat zo gedaan hebben!
Liefs Nelleke

In het dagblad de Limburger staan vaak geboorteadvertenties, dus eigenlijk heel normaal bij ons. En zo weet tóch iedereen dat je een kindje hebt gekregen die bv geen geboortekaartje heeft ontvangen.  Maar bijvoorbeeld in Delft wordt het weer zelden gedaan. Zo is het overal weer anders hihi..

Terug
Bovenaan