<p>Hoi!</p><p>Op dit moment ben ik 34 weken zwanger van ons tweede kindje. Wij weten nog niet wat het geslacht is en willen graag een kraamfeest/kraamborrel geven voor de kraamvisite. Wij geven het feestje thuis (hebben een grote tuin) en willen het van +- 13:30-17:00 doen. Nu zit ik met een aantal vragen;</p><p>1; wat zijn jullie algemene tips voor een kraamfeest?</p><p>2; Wat voor voorbereidingen kan ik nu al treffen ondanks dat ik het geslacht niet weet? Ik zat zelf te denken aan van die leuke wegwijsbordjes met teksten erop, maar qua versiering kan ik nu nog niet veel doen, of hebben jullie leuke tips?</p><p>3; wat voor DIY tips hebben jullie nog?</p><p>4; Wij willen graag (naast een hapjestafel, een cadeautafel, een tafeltje met ruimte voor een gastenboek) ook een tafeltje met geboortebedankjes neerzetten. Maar het meeste wat ik zie is aardig duur (boven de €50). Wij verwachten ongeveer 60 gasten. Wat voor geboortebedankjes kunnen jullie aanraden? Misschien iets wat ik ook van te voren al kan maken? </p><p>Ik hoor jullie tips/ervaringen graag!</p><p> </p>