geboortebedankjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu 37 weken zwanger en ik ben op zoek naar een leuk en origineel geboortebedankje. Ik wil het eigenlijk zelf gaan maken en de prijs mag niet al te hoog worden.
Wie heeft er leuke ideeen? Ik ben erg benieuwd!!!

Groetjes en sterkte allemaal,

Ellie

Hoi,

Wat wij 4 jaar geleden gedaan hebben vind ik nog steeds leuk. We hadden bij een feestwinkel kleine ballonnetjes gekocht met de opdruk it's a girl. Die waren knalroze, met witte letters. Daar hadden we stokjes bij gekocht en iets om het ballonnetje aan het stokje vast te maken. We hadden op onze eigen pc kaartjes gemaakt met haar naam en geboorte datum en die hebben we vastgemaakt aan het stokje.Met hele leuke roze  linten.  Je kunt er natuurlijk zelf opzetten wat je maar wilt. De ballonnetjes zijn trouwens ontzettend sterk. Als je ze goed opblaast kunnen ze makkelijk een jaar meegaan zonder vorm te verliezen. Ik weet niet zeker meer wat ze gekost hebben maar ik weet zeker dat je niet zo veel geld kwijt zal zijn. Ze hebben ze uiteraard ook met It's a Boy!! Succes verzekerd!!!!

Hoi hoi..

Ik ben bij mun tweede dochter naar de babyafdeling van het ziekenhuis gegaan en heb daar een vuilniszak vol van die kleine babyflesjes gehaald... kost niks! Wel even veel werk gehad met afwassen en uitkoken, maar toen alles droog was heb ik het gevuld met roze/ witte en blauwe pepermuntkorreltjes met af en toe een zilveren er tussen.. (mignonpepermunt) deze had ik besteld bij een snoepwinkeltje... Daarna lintje erom met een bedanktkaartje eraan en in een hele grote met linten bekleede mand gedaan.. Vind dat nog steeds een erg leuk idee..!

succes.. Bats

Hoi Allemaal,

Ik had bij de zeeman, hele goedkope kaarsjes gekocht in gele, groene en oranje potjes, omdat ik niet wist  of het een knul of een meid zou zijn had ik dus geen blauwe of roze kaarsjes gekocht. Daarover had ik doorzichtig folie gedaan met een wit lint aan de boven kant. Daaraan een kaartje met de naam en geboortjemaand.
Iedereen vond dit een leuk kadootje en vond het zelf ook erg leuk.

Nu vind ik het idee van Nova wel heel erg leuk, maar wat voor stokjes had je dan gebruikt??? enne heb je er toevallig niet een foto van? Ben namelijk wel benieuwd, hoe dit eruit zag.
Babs...ook een goed idee...die lege babyflesjes...gooien ziekenhuizen die normaal gesproken weg?? Anders is dit misschien ook een hele leuke optie.

Groetjes Mniek31

Hoi Mniek31,

Die stokjes die ik bedoel die waren speciaal  om balonnen op  vast te maken. Als je er in zo'n winkel om vraagt dan weet ik zeker dat ze weten wat je bedoeld. Ik heb denk ik nog wel een foto van, het probleem is alleen dat mijn scanner stuk is. Het is vandaag precies 4 jaar geleden en toen hadden we nog geen digitale foto camera. Als je heel erg geinteresseerd bent wil ik je wel eens zo'n ballonnetje opsturen. Ik heb er nog wel een aantal liggen. Ik gebruik ze nu nog als er een kindje is geboren om dat bij het cadeautje te geven. Mensen vinden het altijd heel erg leuk. Ik maak dan weer een uitdraai op de pc van de naam van het kindje en de geboortedatum. Het is gelijk ook heel persoonlijk.

Groetjes Nova.

Terug
Bovenaan