geboortebedankjes

he meiden,

nou de meiden die mijn verhaal hebben gevolgd,ik ben nog steeds thuis met heel veel rust..dus ik bedacht mezelf dat ik de geboortebedankjes maar zelf ga maken,aangezien ik toch heel de dag de tijd heb hahaha..
Ben ik weer ff bezig..

maar hebben jullie nog leuke ideetjes?

Ik wilde zelf eigenlijk snoepjes in tule doen en daar een lintje met een kaartje en een klein plastic speentje eraan.

maar alle ideeen zijn welkom,
ik heb er helemaal zin in maar moet tot het weekend wachten tot mijn man de spullen ervoor kan halen..

maar ik hoop dat jullie ook nog leuke ideeen hebben..

liefs kimberley.

Hoi Kimberley,

Ik heb zelf bij de Action mini glazen snoeppotjes gekocht, 9 stuks voor 1,89 geloof ik. Daar doe ik zelf smarties van VanParys in, met een lintje en een kaartje er aan (mooi glimmend papier bij de V&D, zelf een bijpassende figuurtje op printen).
Dat geeft de bedankjes net wat meer dan in een stukje tule.
Bovendien had ik dat al gedaan toen we trouwden.

Shanaz.

Hoi Kimberly,

Ik ga zelf geen bedankjes maken maar wat misschien ook leuk is, is  om dropsleutels te kopen en daarvan een speentje te maken. Die kan je misscien in tule doen en dan hoef je er geen extra speentje aan te hangen.

Ik heb ook nog nooit in mijn omgeving meegemaakt dat mensen een bedankje maken maar ik vind het wel een leuk idee. Veel plezier met het maken en de rest van je zwangerschap.

Groetjes Joyce

Hoi dames,

waarom ik onlangs vroeg voor wanneer je bent uitgerekend.
In september ga ik samen met mijn man naar een beurs van doopsuiker. Daar kunnen we een keuze maken uit het laatste nieuwe.
Ik weet niet of iedereen hier terecht kan, wij hebben deze kaarten gekregen van famillie (zij hebben een doopsuikerwinkel). vandaar...

veel succes ermee!
Dit zelf maken is ook superleuk.
Je kan ideetjes opdoen in knutselwinkels. (in belgië is dit AVA papierwaren).

Liefs,
van ons...

he febeke,

Eventjes mn verhaal in het kort hoor,ik ben 18 september uitgerekend,maar ivm vroegtijdige weeen en 4 cm ontsluiting,kan het ook eerder komen,dus elk moment zeg maar.Dus ik mag ook niet teveel lopen en inspannen,anders kan ik de weeeen weer opwekken.Ik heb al 2x een week in het ziekenhuis gelegen met weeenremmers en longrijpinginjecties,dus het liefst ben ik de rest van de zwangerschap lekker thuis.

dus aangezien ik toch alle tijd van de wereld heb,kwam het idee om zelf maar te gaan knutselen,ben ik weer een paar dagen bezig..
Dus morgenavond is het hier koopavond en dan gaan mn man en ik even naar een hobbywinkel..

en waar zit ava dan in belgie?mn vaders vriendin woont in geraardsbergen,is het misschien daar in de buurt?

bedankt voor jullie reacties..

liefs kimberley

Hoi Kimberley,

wat een verhaal seg...
Ik heb het idd precies gelezen op het forum.
Ik wil je allereerst het beste toewensen!
Ik heb voor je gekeken op het internet en hier vind je een overzicht van alle AVA winkels. Ik krijg het helaas niet gekopiëerd in dit berichtje, maar bij google ava en dan vind je waar er allemaal ava winkels te vinden zijn. Als je het niet vind, geef me gerust een seintje!!
Echt heel leuke ideetjes en de moeite om eens langs te rijden. Veel plezier ermee meid!

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan