geboortebedankjes

hallo dames,

vroeg me af of iemand van jullie nog geboortebedankjes gaat uitdelen aan het kraambezoek?
ik vond het wel leuk om te doen heb het bij mijn 1e kindje ook gedaan namelijk,ik heb eens zitten rondneuzen op internet,maar die complete manden zijn best prijzig liggen zo rond de 50-100 euro voor 36 bedankjes,dus ik dacht nou ik ga het gewoon lekker zelf maken,heb bij jamin de doosjes gehaald daar zat roze lint bij en de roze suikerbonen was samen voor 16 euro dat valt toch best mee he,ik heb bij de action nog was pruldingetjes gehaald,voor op de bovenkant van de doosjes te plakken 2 roze voetjes nou voor 20 euro heb ik 36 bedankjes helemaal zelf gemaakt en ze zijn hardstikke leuk dus een tip voor jullie!!!
liefsss xxx
 
Ik ga het zelf niet doen maar kan je zien hoeveel je kunt besparen als je het zelf maakt, en is nog leuker ook als je ze zelf maakt.
Wij hebben de bedankjes voor ons trouwen zelf gemaakt en vond het super leuk om te doen en spaarde zo veel geld uit.
 
Hartstikke leuk dat je zo crea bent zeg! Ik doe niet aan geboorte bedankjes. Ik weet niet of dat ook iets is wat een beetje streek gebonden is? Ik heb het hier namelijk ook nog nooit gezien bij andere als ik op kraambezoek ging.
Liefs,
Mar
 
Ik ken het wel, maar doe het ook niet. Als we het wel hadden gedaan, had ik waarschijnlijk iets gekocht. Ik ben niet zo'n creabea, heb daar het geduld niet voor...
 
Terug
Bovenaan