geboortebord

A

Anoniem

Guest
hallo meiden.
ik ben weer terug van weggeweest.
onze pc was stuk maar we hebben een nieuwe gelukkig en ik heb jullie heel erg gemist.
ik wou jullie vragen of jullie ideen hebben voor een geboortebord of etst degerlijks.
ik heb al op internet zitten zoeken maar kan niks leuks vinden om te huren of kopen en als ik een leuke heb gevonden dan is het weer te ver weg.
wat zetten jullie in de tuin als jullie kindje geboren is??????
ben benieuwd

veel liefs sandra nell

Hoi hoi,

Fijn dat je weer een pc hebt of mee te kletsen!
welkom terug!

Ik denk dat wij 2 ooievaars tegen het raam plakken. Van die 3d ooievaars met zuignappen. Iets leukers kan ik niet verzinnen, dan "gewone"ooievaars met een doek in de snavel.
Bij de geboorte van onze zoon hadden wij niets, zielig he voor t kind. Wel was de hele kamer versierd met blauwe ballonnen en slingers, want we waren natuurlijk hartstikke blij!! Dus ik denk dat er binnen heel veel rose ballonnen komen!

Succes met zoeken en iets creatiefs verzinnen.

Groetjes Bertine
ps 3d ooievaars zijn gewoon te koop bij prenatal!

Hoi sandra nell.
Ik heb bij ons in het dorp een bord gehuurd.
Ik weet niet wat het word dus heb ik twee borden vast laten leggen.
Ik heb gekozen voor diddl en diddlina.
Het is een straat achter mij dus dat is wel makkelijk.
Hebben ze bij jullie in de buurt dan niets waar je zoiets kan huren?
Of misschien heb je vrienden die goed kunnen tekenen want dan kan je zelf iets laten maken.

Gr lisette

Wij versieren na sinterklaas de hele straat met lichtjes. Wij hebben daar ook eens van eneco een straatfeest mee gewonnen. Echt heel gaaf en gezellig en niet overdreven.
Nu wilde ik gewoon voor overdag slingers in de tuin, maar voor 's avonds het woord baby verlicht hebben en dat staat dan op ons bankje. Een buurman maakt dan de verlichting.  De naam komt misschien nog op een bord erbij, weten we nog niet.....
Groetjes.

ps ben 6 december uitgerekend

Wij hebben bij onze eerste niets in de tuin gedaan en dat doen we nu ook niet.

Ik wilde zelfs niets voor de ramen hangen, maar toen kreeg ik van een buurvrouw de opmerking dat zij het wel leuk zouden vinden als ze konden zien dat ik ben bevallen.

Dus bij onze eerste hebben we toen wel een slinger voor het keukenraam gehangen zodat iedereen in de buurt (die meeleeft) kon zien dat ik bevallen was.

En nu zou ik het liefst weer niets willen doen, maar ik weet uit ervaring dat als je meeleeft met iemand in de buurt, dat het leuk is om te zien dat diegene is bevallen.
En dus worst het nu ook alleen een slinger voor het keukenraam en de rest van de versiering is binnen.

gr mama van MD

hoi

wij zetten gewoon ouderwets buiten een ooievaar met een pop erin

ook wij hebben eraan gedacht om zo een ooievaar te huren die naar binnen vliegt
maar dan moet je elke avond het gedeelte wat buitenhangt naar binnen halen en als het regent of sneeuwd mag ie ook al niet naar buiten
dus wij kozen gewoon lekker voor onze ouwe ooievaar die buiten kan blijven

wel komt er een slinger voor het raam en binnen versiering vooral nu we ook ons zoontje hebben en die balonnen geweldig vind

groetjes soraya

Wij hebben de namen van onze kinderen in roze of blauwe letters voor het raam gehangen.

Bij onze oudste hadden we trouwens niets, toen woonden we in een flat.
Bij Onze tweede hing er dus "hannah" voor het raam in het roze met roze en witte ballonnen.
Daarna was er "Boaz" te lezen met blauwe en witte ballonnen.
Tja, en toen kon iedereen "Mathé" lezen met zijn witte en blauwe ballonnen.
Dit was allemaal in ons huisje in Barneveld, met aan de voorkant een keukenraam.
Nu wonen we dus in Mussel, met een vrijstaand huis, op een flink perceel en ramen aan alle kanten, op de hoek van 2 straten.
Dus, ik weet nog niet wat we gaan doen........

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan