geboortegedichtje

Hey allemaal,

Heeft iemand een originele tekst voor het kraambezoek te laten bellen voordat ze langskomen? Ik ben de tekst aan het opstellen vandaar! en bij de 1e hadden we dat niet gedaan, bellen voor een afspraak. Nou af en toe zaten we met een kamer vol en was k zoooo moe!!

Liefs

Bij ons wordt het: op wie zal ik lijken, een telefoontje en je kunt mij bekijken.

Heb deze van internet gehaald.
Groetjes, Petra.

ja k heb het net ingevoerd op google en nu kreeg k wel iets leuks in beeld. Zal er nog eens even voor gaan zitten haha!

Thanks! Als iemand nog ideeen heeft.... kom maar op!

Liefs

Ik vind de meeste afschuwelijk.
Wat dan nog enigzins kan vind ik deze: wil je beschuit met muisjes komen eten, laat het ons dan weten.

Toch vind ik het echt belachelijk dat mensen dit niet zelf snappen en dat je zoiets op de kaart moet zetten. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die gewoon even op kraamvisite komen zonder het te laten weten.

ij hadden beide keren erop staan:
Wil je naam komen bezoeken? Laat het dan even weten, dan zetten we bneschuit met muisjes klaar. Maar inderdaad: bedenken mensen dat zelf niet gewoon?

Deze keer zetten we het er ws niet meer op.

En wat doen jullie met een tekstje over rusttijden? Beetje hetzelfde verhaal, he. WIj hadden daar niks over opgezet, omdat ze toch eerst moesten bellen. Dna zeiden we zelf wel dat het rusttijd was en wanneer het ons beter uitkwam. En dat snappen ze ook wel.

Ja, over die rusttijden. Dat hadden wij er de 1e keer niet bijgezet. Ga het nu wel doen want kreeg af en toe van die rare reacties! (ow het komt dus niet uit dat wij om 1 uur willen komen nou ja oke dan..) voelde ik me helemaal rot om wilde niemand passeren maar het gaat er uiteindelijk om dat je zelf geniet van je kraamtijd! Dat je uitrust want dat heb je echt zo nodig!

Ik ga het er nu wel opzetten, van 12 tot 15:00 rusten mama en ...
Dan is het meteen duidelijk als mensen het nu een probleem vinden komen ze maar niet! haha, ik ga lekker alleen maar aan onszelf denken dit keer! Werd de vorige keer helemaal geleeft!

Maar ja al doende leert men!
Suc-6 allemaal met kaartjes en teksten! Wel leuk he!
X

Terug
Bovenaan