Geboortegedichtjes

Wie is er al bezig met geboortekaartjes zoeken en geboortegedichten?
Pfff ik vind het wel weer lastig. Waarschijnlijk wordt het toch een gedichtje waarin we grote zus ook vermelden.

En dan nog over het bellen. Bij Myrthe hadden we:
Wilt u Myrthe komen zien,
Bel dan even anders slaapt zij misschien.

Ik vind veel toch ook wel erg standaard maar ben ook niet vindingrijk haha.

Liefs

Hoi Reneke

Ik heb er nog wel een paar, maar ik weet niet of jij die ook al had.

Wil je ....naam.... komen bekijken?
Op dit nummer kun je ons bereiken.....

9 maanden zijn eindelijk voorbij
nu heb ik er een broetje/zusje bij
Hij/zij moet nog groeien
zodat we later kunnen stoeien.

Mama is nog mama
papa blijft gewoon papa
maar mij wacht een hele nieuwe klus
want ik ben ineens grote zus

Misschien heb je er wat aan!!!

Zijn jullie al over de namen uit?
Wij nog steeds niet en ik bind het erg moelijk,
omdat Aniek een Nederlandse naam is en een hoop Nederlandse namen kennen wij al uit de kring.

Groetjes Willy

Dat is ook niet echt mijn ding dat dichten.. Ik ga gewoon eens wat googlen, misschien kom ik wat super leuks tegen.

Ik ga het geboortekaartje zelf ontwerpen, omdat ik dat erg leuk vind en ik verdien er normaal ook mijn geld mee. (dingen ontwerpen). Mijn man werkt in een drukkerij en daar word het ook gedrukt enzo!

Wij hebben kwa namen nog niet een definitieve keus gemaakt! Het is zoooo moeilijk. Voor een meisje hebben tot nu toe: Nienke of Sophie en voor een jongen: Ruben of Nathan.

Liefs Kim

bij marek had ik ook een gedichtje vondt het persoonlijk ook echt een gedichtje voor een eerste
Bij jens stond erop Marek kon het kattekwaad alleen niet meer aan Dus voortaan heeft hij een broertje om hem bij te staan
En nu wil ik weer iets korts
in geval van een broertje komt er waarschijnlijk op
Onze 3de belhamel in de rij
is wederom een hij
En bij een zusje
Onze 3de belhamel in de rij
is voor de verandering een zij

Ik weet ook geen jongensnaam dit keer Vindt het nog moeilijker als bij Marek en Jens

Hoi Allemaal,

Wij hebben als gedichtje voor op het kaartje het volgende, dit heb ik via een geboortekaartjes site gevonden:
Kijk nu eens even,
aan wie ik mijn bedje heb gegeven,
jullie mogen het allemaal horen,
want mijn broertje/zusje is geboren,

Ook wij zijn nog niet over de naam uit vind het ook maar een hele klus. Wij willen een korte stoere naam die je niet teveel hoort.

Willy en mira24 ik vind dat jullie ook hele leuke gedichtjes heben gevonden.

Groetjes

Leuke gedichtjes. Ik heb er een paar van de site gehaald van geboortekaartjes. Maar tis de eertse dus meer in de trend van zo lief zo klein zo welkom zoiets... heb ze nu niet bijdehand.
Naam hebben wij voor een jongen pas 1 naam... verder niet echt alternatieven. Er worden voor ons 2 andere jongetjes geboren van vrienden dus hou me hart vast... 1 begin dec en 1 half dec. Hopelijk 'pikken' ze niet onze enige naam hahaha

ja ik heb gisteren de boeken al opgehaald en doorgekeken wat ik leuke kaartjes vond. mijn man kijkt dan alleen die gene die ik leuk vond en dan blijft er als het goed is 1 kaartje over. de gedichtjes zoek ik op internet.

dit ook omdat we een christelijk gedichtje willen.

wat betreft de rusttijden op het kaartje doen we net als bij renske:
pieteke en renske rusten van 12- 15 uur en na 21 uur.
of iets in die geest.

succes

liefs pieteke

Terug
Bovenaan