Hallo dames
Ook ik ben moeder geworden in begin 2006 dus Bryan is al weer een jaar het gaat snel
op 17 jan 2006 om precies te zijn. Ik heb hier veel mee gebabbeld tijdens de zwangerschap.Daarna had ik het wat te druk
Nu wil ik iets vragen ik ben begonnen met het verzamelen van geboortekaartjes.
De geboorte datum 17-1-2006
de naam Bryan
en alle kaartjes met een olifant erop.
Nu weet ik dat er dacht ik nog 2 meiden bevallen zijn op 17 jan 2006 eentje ervan was Sven broertje van Brian. Maar ik weet de naam van de moeder niet meer zeker.
Ik zou willen vragen aan iedereen de nog een geboorte kaartje heeft, van hem zelf of zelf gekregen en er zelf niets meer mee doet, Mail me even
Ik zou er erg blij mee zijn. De kaartjes gaan in mijn verzamel map.
Overige kaartjes zijn ook welkom. Deze ruil ik weer voor kaartjes die ik zoek.
alvast super bedankt groetjes Doortje (alias Sandra)
doortje28@hotmail.com
Ook ik ben moeder geworden in begin 2006 dus Bryan is al weer een jaar het gaat snel
op 17 jan 2006 om precies te zijn. Ik heb hier veel mee gebabbeld tijdens de zwangerschap.Daarna had ik het wat te druk
Nu wil ik iets vragen ik ben begonnen met het verzamelen van geboortekaartjes.
De geboorte datum 17-1-2006
de naam Bryan
en alle kaartjes met een olifant erop.
Nu weet ik dat er dacht ik nog 2 meiden bevallen zijn op 17 jan 2006 eentje ervan was Sven broertje van Brian. Maar ik weet de naam van de moeder niet meer zeker.
Ik zou willen vragen aan iedereen de nog een geboorte kaartje heeft, van hem zelf of zelf gekregen en er zelf niets meer mee doet, Mail me even
Ik zou er erg blij mee zijn. De kaartjes gaan in mijn verzamel map.
Overige kaartjes zijn ook welkom. Deze ruil ik weer voor kaartjes die ik zoek.
alvast super bedankt groetjes Doortje (alias Sandra)
doortje28@hotmail.com