Geboortekaartje corona

<p>Dag allen, </p><p>Hoe doen jullie dat of hebben jullie dat gedaan met het maken van een geboortekaartje en tekst.. </p><p>Ik zit zelf denk ik straks niet echt op bezoek te wachten ivm corona. </p><p>Hoe zetten jullie dit in het kaartje of hebben jullie een leuk alternatief hiervoor? </p><p> </p><p>Ik hoor het graag! </p><p> </p><p>Fijne dagen Sanne </p><p style="text-align: right;"> </p>
 
Wij hebben niks op het kaartje zelf gezet omdat we dat zonde vonden van haar kaartje! Wel hebben we overal een los klein briefje in gestopt met daarop een tekst dat we graag wilden videobellen maar bezoek even wilde uitstellen! (ben in april bevallen)
 
Hoi hoi,

Ons plan is als de kleine er is (mei2021) om in het geboorte kaartje iedereen uit te nodigen voor een babyborrel. Lekker van 14.00-17.00. Kan iedereen even kijken. Niemand thuis over de vloer. (Op eventueel ouders beste vrienden na) geen stress en zooi thuis. Leek ons het chillste. Nu hopen dat de horeca tegen die tijd weer een beetje ‘normaal’ is.
Maar zo zijn wij het iig van plan :)
 
Ik zou er niks op zetten. Na 9 maanden Corona snappen mensen toch ook wel hoe het zit? Ik zou het ook zonde vinden van mn kaartje.

Mn zusje is 2 weken terug bevallen, er stond niks over kraambezoek op haar kaartje. En niemand is zomaar onaangekondigd langsgekomen. En zodra iemand appte om een afspraak te maken en ze zag het niet zitten ivm Corona, zei ze dat gewoon via de app.
Broers, zussen, opa en oma zijn wel gewoon op bezoek geweest. Want als dát al niet meer mag, ziet iedereen de baby pas zodra Corona de wereld uit is (en de baby dus al jaren oud is haha)
 
Wij gaan het inderdaad ook zo doen. Niks op het kaartje, mensen snappen dat echt wel na een jaar Corona. Ouders, broers/zussen en beste vrienden zijn welkom. Daarna bekijken we het per persoon.
 
Ik ben 13 november bevallen en had niks over kraamvisite op het kaartje gezet.
We hebben de ouders, broers en zussen zelf benaderd, net als onze beste vrienden. Verder hebben we bijna geen bezoek gehad en wie wel wou komen, hield zich aan de maatregelen en vroegen wanneer het ons uit kwam
 
In April bevallen. Wij hadden sowieso een tekst van tenen tellen eerst bellen. Maar we hadden ook een klein papiertje extra met tekst dat gezien de Corona we bezoek later deden.
Doe vooral wat goed voelt en mag hopen dat evt bezoek... dit eerst met jou/jullie overlegd in alle goede lieve zin ?!!
Pas op elkaar, blijf gezond, volg je gevoel ??
 
Wij hadden een klein rijmpje:
We willen eerst even met zijn drietjes genieten, en doen het daarom rustig aan met visite. Even bellen voor je langskomt vinden we super fijn, dat kan naar de beschuit-met-muisjes-lijn" en dan onze nummers erbij. 
Maar vrijwel iedereen was sowieso erg gereserveerd met bezoek. Ik ben halverwege september bevallen, dus toen was iedereen zich er ook wel van bewust :)
 
Terug
Bovenaan