Geboortekaartje ideetjes?

Hallo ...

Ik ben druk aan het zoeken naar een leuk geboortekaartje en zou het zo leuk vinden een (stukje) tekst van een mooi liedje (liefst in het Engels maar mag ook in het NL) op dit kaartje te zetten. Volgens mij lijd ik aan een soort zwangerschapsalzheimer want ik kan op het moment niets bedenken terwijl ik toen ik niet zwanger was regelmatig iets hoorde waarvan ik dacht: dat is leuk! Vraag aan jullie allemaal dus: wie heeft er suggesties qua liedje/band? Hoor het graag! alvast bedankt!
 
Ons gedichtje op het geboortekaartje wordt:

Goodnight, miracle of love
sleep tight, I ´ll sing you a lullaby
cause when you sleep
you look like an angel,
you look like an angel to mee

Een tekst van een liedje van een vrij onbekende artiest. Misschien vind je het wat maar ik denk dat je het liedje moet kennen om er een gevoel bij te hebben. Wij vinden het in ieder geval erg mooi.
 
Wij zetten de volgende tekst in ons kaartje, maar dan moet je wel weten wat het wordt haha!

De een zei: het wordt een jongen,
de ander zei: misschien.
Het is een kleine meid geworden,
je kan het komen zien.
 
Natuurlijk ben ik nog steeds helemaal weg van het gedichtje op het kaartje van onze dochter Lizzy:

jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past

ik vraag je 'gaan we lachen?'
je antwoordt met een lach
als jij zo antwoordt op mijn vraag
heb ik een goeie dag

Dit is een gedichtje geschreven door Dolf Jansen (met dat gekke haar, van o.a. Vara Live)

Trijntje Oosterhuis heeft een mooi liedje gezongen voor Amalia. Misschien even Google-en?
 
Terug
Bovenaan