geboortekaartje op internet bestellen

Hallo dames!!

Zijn hier meiden die ervaring hebben met het bestellen van geboortekaartjes vanhet internet of meiden die het plan zijn of al hebben gedaan?
Wat zijn jullie ervaringen? En welke sites hebben julie gebruikt?
Alvast Bedankt!!

Groetjes C

Hoi cheetah!

Wij overwegen om een geboortekaartje te bestellen via geboortepost. Heb daar zelf uit verschillende onderdelen een kaartje samengesteld, ik vind ´m erg leuk geworden. Nadeel daar vind ik dat ze heel veel ´enkele ´ kaartjes hebben, dus als je iets leuks wilt combineren met ook nog plaatjes aan de binnenkant dan heb je niet zo heel veel keus. Maar met een beetje rommelen kun je wel wat leuks maken vind ik!
De kwaliteit van de proefdrukken is echt erg goed, je krijgt ze in twee verschillende papiersoorten waardoor je ook nog eens kunt kiezen uit mat of glanzend.

We zijn ook via een website met schilderijtjes bij een drukker terecht gekomen die van die schilderijtjes echt een heel leuk kaartje had gemaakt, alleen de proef die we thuisgestuurd kregen was een ´gewoon ´ printje op papier, en na vragen of ze niet nog een echt kaartje konden toesturen kwam het er op neer ´dat de kaartjes écht van goede kwaliteit zijn, geloof me maar! ´. Met alle respect, maar ik wil toch écht een kaartje in handen hebben voordat we beslissen of we er voor gaan! Ik vind het toch best belangrijk en ben er best mee bezig! Ze gaan toch naar aardig wat mensen, al die vrienden en kennissen...

Kortom: echte ervaringen heb ik nog niet, maar geboortepost ziet er wel prima uit!

Succes!

Groetjes

Herah

hoi hoi,

We laten onze kaartjes bij geboortepost maken. En gewoon een dubbele (vierkant)
We hebben 3 kanten gemaakt (voorkant, middenlinks en iddenrechts).
Dan is het een kwestie van op de juiste volgorde zetten. We kiezen ws de matte. Ik dacht dat dit ook de dikste van de twee was. Je krijgt nl een proefdruk op glanzend en mat. Deze in twee dikten.
Wij vonden het er goed uitzien. Natuurlijk is het geprint en niet gedrukt. Maar daar is de prijs op naar. Wij betalen bij geboortepost iets van 135 euro voor 80 kaarten, maar 450 voor dezelfde bij de drukker en dan zitten er nog geen postzegels op...!

't is even wat tijd investeren, maar dan krijg je ook best wat leuks!

Veel succes!!

Groetjes Bertine

hoi hoi

wij hebben via www.kaartenco.nl
ze passen het helemaal aan zoals jij het wil hebben ze sturen een proefkaartje via de e-mail   als je accoord geeft krijg je wel gelijk de rekening thuis en de enveloppen
s'ochtens voor 10 uur bellen al het geboren is en dan heb je het de volgende dag thuis de kaarten anders 1 dag later

maar dat je moet je anders maar op de site lezen

groetjes soraya

www.poobies.com

Ik heb gisteren (eigenlijk vanmorgen het was 1.00u) de proefdruk besteld, die krijg ik morgen met de post.

Dan wordt het tijd voor de adressenlijst compleet maken :)
Das wel makkleijk want dan weet je ook meteen hoeveel kaarten je nodig hebt....

xxx

Terug
Bovenaan