Geboortekaartje Tweeling?

Hallo san,

Er is idd niet veel keuze voor een tweeling. Ik heb destijds op internet gekeken en daar is het aanbod ook niet veel. Ben uiteindelijk bij een drukker terecht gekomen die echt veel had maar ook alleen voor eenlingen. We hadden het geluk dat we daar wel een heel leuk kaartje vonden voor onze twins. (vond het overigens zelf heel prettig om he via een drukker te regelen, wilde graag een aanspreekpunt)

Je kan ook zelf een kaart ontwerpen, dan kan je een kaartje maken voor je tweeling zoals jij 'm zelf helemaal wilt. (zo creatief was ik niet ;-))

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap. Hoever ben je? Weet je het geslacht al? En zijn ze twee-eiïg of èèn-eiïg? Geniet ervan, het is zo'n rijkdom!!!!

Hopelijk slaag je voor een leuk geboortekaartje.
Fijn weekend.

Liefs Lynn. (Nov (1-eiig) tweeling mama van Dean & Jack.

Hoi Lynn,

Alweer 17 weken zwanger en jeetje wat is het anders dan m'n eerste zwangerschap. Lichaamlijk voelt het veel pittiger. Momenteel groei ik met de dag en heb ik de nodige groeipijn ervan en veel sneller moe, dus gas terug is mij nu allang niet meer vreemd.
Maar goed, het zijn er tenslotte 2.
We weten nog niet of het twee-eiig is of een-eiig, het is allebei nog mogelijk, met de 20 weken echo weten we meer en die staat net na de kerst gepland.

Ik heb inmiddels een website gevonden www.koningkaart.nl of zoiets en die verschillenden leuke en mooie tweeling-kaartjes. Ik ben ook niet zo creatief om een eigen kaartje te ontwerpen en van foto`s erop houden mijn man en ik niet, maar bedankt voor je meedenken.

Liefs Sandra

Ik heb mijn zoontje van toen 6 een tekening laten maken. Hij heeft 2 bedjes getekend zoals de ledikantjes op het kamertje stonden. met in ieder bedje een baby. 1 was kleiner dan de ander en dat had hij ook zo getekend. Hij had er allemaal vlaggetjes bijgetekend omdat hij zo blij was met zijn broertje en zusje. Heb veel leuke reacties gehad. Ik vond de keus ook moeilijk, er zijn ook mensen die voor ieder kindje een apart kaartje maken en dan 2 in een envelop doen...

Terug
Bovenaan