Geboortekaartje uitgezocht

Ik ben zoooo blij: had aan het begin van mijn zwangerschap een geboortkaartje gezien op internet en toen wij vorige week boeken hadden gehaald bij de drukker heb ik die nog weer even opgezocht omdat we hem in de boeken die we thuis hadden niet tegen kwamen. Wat denk je: niet meer verkrijgbaar!

Vanmiddag hebben we de boeken geruild voor andere en warempel kwamen we in één van de boeken dat kaartje tegen en wat denk je: via de drukker nog wel te bestellen!!!!!
Uiteindelijk 11 boeken doorgebladerd en daar hebben we 3 kaartjes uit gekozen. Uiteindelijk is het toch het kaartje geworden wat ik dus gezien had.
Nu de tekst nog.......gedichtje en een leuke tekst om het bezoek te vragen even te bellen voordat ze komen hebben we maar nu nog de aankondiging van de geboorte. En dan ook nog hopen dat het allemaal op de kaart past.

Het is wel erg vroeg maar wij gaan de kaartjes van de week bestellen. Het zal me niet gebeuren dat de drukker straks zegt: wij kunnen ze ook niet meer leveren........toch????

Hey meid,

Ik had je verhaal al gelezen op FB maar wat onwijs fijn dat jullie geboortekaartje nog leverbaar is! Ja, het zal je gebeuren dat je over een aantal weken gaat en ze zeggen: "nee, mevrouw....deze is uit de collectie"
Nee hoor, je hebt gelijk dat je ze al gaat bestellen.

Wij gaan volgende week naar de drukker om boeken te halen en dan hopen we toch ook redelijk op tijd de knoop door te haken. Vind wel dat er voor tweelingen veel minder leuke kaartjes zijn. We gaan denk ik voor iets grappig mits alles goed blijft gaan met de twins.

Fijne avond (nog eventjes) Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Ik hoop maar dat de drukker dat niet nu al gaat zeggen als wij ze gaan bestellen......
Dit kaartje zit tussen grappig en serieus in. De tekst wordt wel grappig.
Ben idd niet veel voor tweelingen tegen gekomen. Vaak is het een "gewoon" kaartje met daarin gedrukt de gegevens van beide kindjes. Misschien zijn er speciale tweelingboeken.
Veel plezier met uitzoeken!!!

Groetjes,

idd snel bestellen! maar bestel je ze al helemaal? hoe doe je dat met de datum dan? bij ons gaat de buurvrouw ze ontwerpen!

@Lynn je kan op heel veel sites zelf kaartjes maken dus als je geen leuke tweelingkaartjes kan vinden dan kan je altijd zelf aan de slag! tweelingkaartjes zijn er idd niet echt veel leuke, beetje gek eigenlijk!

@Elisemier: Ik weet het! heb al op veel sites gekeken en heb ook van 2 kaartjes voor tweelingen een proefdruk laten komen maar ik wil heel graag een aanspreekpunt, vandaar onze behoefte aan een drukker. We gaan het wel zien en anders alsnog zelf aan de slag.

Bedankt! Liefs Lynn.

hey meis

wat super fijn zeg dat ze dat kaartje toch nog hadden! zou het idd ook maar meteen bestellen anders zul je net weer zien:p

wij hadden eerst een grappig kaartje van http://www.baby-cards.nl/ (ff zoeken op blijbewijs) we hadden daar een proefkaartje van besteld en na 2 weken vond ik hem eigenlijk niet meer grappig:p dus nu gewoon een standaard kaartje met een klein gedichtje wat ons allebei meteen aansprak.

xxxx

Oh meiden, zo'n mazzel......vanmiddag naar de drukker. Helpt zijn vrouw ons dus we doen nogmaals het verhaal dat het kaartje niet meer op internet te bestellen is, gaat ze eerst bellen. Zijn er nog 41 kaartjes. Laten wij er nu 40 nodig hebben!!! Ben helemaal happy!!!

@Lynn: ik heb dat kaartje ook als proefdruk via internet laten komen. Kaartje meenemen naar de drukker en die pakken zo het boek erbij. Misschien wel handig als je weet welk merk het is.

@Elisemier: De kaartjes zijn besteld en tegen de tijd dat ik uitgerekend ben krijgen we een proefdruk. Ze worden natuurlijk pas definitief gedrukt na de geboorte.

oké dat is idd wel handig zo. dan weet je iig zeker dat je ze hebt!! wel een mazzel zeg dat ze er net precies zoveel hadden! stel dat je er 70 nodig gehad had.. dan had je gebaald!

@Lynn, ja ik snap je helemaal, ik zou het ook niet zo graag doen via internet. toch zie je vaak goede reacties. alleen vind ik wel dat de internetkaartjes later aankomen dan via de drukker. wij willen het bezoek graag in de kraamtijd en dan vind ik het wel belangrijk dat het kaartje er vrij snel is bij iedereen. anders komt iedereen de laatste paar dagen. zit je ook niet op te wachten dat iedereen tegelijk komt! bij ons ontwerpt de buurvrouw het, die heeft een ontwerpbureau en zij laat ze bij een drukker hier in de buurt drukken. dus heb je ze ook gewoon lekker snel!

Terug
Bovenaan