Geboortekaartje zonder reclame/logo

Dag (aanstaande) moeders,<br /> <br />Ik ben op zoek naar een bedrijf(je) dat (ook) geboortekaartjes aanbiedt zónder logo/reclame achterop de kaart.<br />Kaartje2go etc. ken ik, maar ik zoek echt een bedrijf dat geboortekaartjes op maat maakt ☺️<br /><br />Ik hoop dat er iemand iets weet!<br /><br /><br />

Wij hadden 'm van zojoann en daar kan je gewoon een mailtje sturen dat je het logo eraf wilt! Vinden ze daar geen probleem!

Hallo! We zagen je berichtje en zijn meteen super enthousiast! Wij zijn zusje en hebben ons eigen bedrijfje in geboortekaarten, trouwkaarten en verhuiskaart, genaamd Zus&Zo kaarten! Wij ontwerpen gepersonaliseerde geboorte / verhuis en trouwkaarten naar ieders wens en budget! Wij zouden het supertof vinden om te bekijken of we een tof gepersonaliseerd geboortekaartje voor jullie kunnen ontwerpen (zonder logo)! Alles behoort tot de mogelijkheden, formaat, kleur, lettertype, paperclips (foto), foliedruk, tekeningen etc. Op insta: @zusenzokaarten kan je een klein voorproefje zien? Mochten je verder vragen hebben dan zijn we bereikbaar via: zusenzokaarten@gmail.com Liefs Zus&Zo (Fleur en Puck)

Terug
Bovenaan