geboortekaartje!

Hoi meiden,

Zijn jullie er ook allemaal al uit wat voor geboortekaartje het gaat worden?
Wij krijgen een zelf ontworpen kaartje... Vorige week hebben we de proefdrukken binnen gekregen en ik ben er weer helemaal verliefd op!!!
Het is niet super ingewikkeld. Het is ons tweede wondertje en het kaartje van onze zoon heb ik ook zelf ontworpen. Dit kaartje wordt in de trant van het vorige kaartje verder gezet.
Vertel verder niet al te veel, want wellicht dat er bekenden meelezen... dat zou ik jammer vinden.

En jullie? Ook iets zelf ontworpen of een bestaand kaartje... ben benieuwd.

Liefs, mama Peet

Hé mama Peet,

Leuk weer wat van je te lezen! Nog een paar dagen dagen werken, lekker vooruitzicht. Ik moet nog 12 dagen (4 weken), qua klussen houdt het nu ook wel op op school, dus ik kijk er al naar uit!

Qua namen, lastig hoor. Wij willen juist twee lettergrepen omdat de achternaam er maar eentje heeft. Dus ik kan je rustig wat tips geven:
Thijs, Thijn, Thije, Thies (sorry, allemaal Th namen en ze passen absoluut niet bij "onze" achternamen, vind ik echt balen!), Siem/Simon.
Voor een meid vind ik het lastiger. Ik vind éénlettergrepig vaak niet zo mooi bij een meisje. Wat ik wel nog een leuke vind (van een vriendin): Lies. Lekker ouderwets maar toch niet tè.

Wij maken ook zelf een kaartje via één of andere site. We moeten nog even nazoeken of het goedkoper is bij een drukkerij, maar dat denk ik haast niet. We zijn over de namen wel uitgefilosofeerd, geloof ik, dus we kunnen zo proefdrukjes bestellen. Moeten we dat natuurlijk nog wel even doen ;-)
Voor onze dochter (Mikke, een Finse naam, maar voor jullie al te lang denk ik, hihi) hebben we een kant-en-klaar kaartje. Nu wilden we het toch zelf doen.
Het is wel even wat gepuzzel, dus die proefdrukjes moeten er echt nog wel even komen!

Liefs, Kaskes

Hoi, hoi,

Bij onze eerste hadden wijzelf het kaartje ontworpen. Deze keer hebben wij gekozen voor een bestaand kaartje. Verder hebben wij wel weer gekozen voor dezelfde opdruk (lettertype en indeling).
De proefdruk hebben wij ook binnen, super leuk allemaal weer he!

Nog even wachten, en dan is het weer zover!

Juffy

Terug
Bovenaan