Geboortekaartje

Hai allemaal!

25,5 weken nu... Bij mij staat alles wel klaar. De namen zijn gekozen, d babykamer is klaar, we heben bijna alle spulletjes... En nu maak ik me druk om het geboortekaartje. Ik weet niet of ik daar nu hee vroeg mee ben, maar ik he liever maar alles in orde. Ik wil graag zelf het kaartje ontwerpen en ik heb daar ook wel een duidelijk beeld bij, maar ik vind de kaartjes die je op internet kunt maken zo... kleurrijk! Ik ben meer op zoek naar iets zachts, iets liefs, iets neutralers, zeg maar. Iemand een suggestie voor een site???

Groetjes!!!  

hoi hoi,

ik ben nu 28 weken en heb ook vorige week mn geboorte kaartje al geregeld hoor!
Ik weet niet echt een site omdat ik gewoon boeken van een drukker heb geleend, maar misschien zou je gewoon even bij een drukker in de buurt moeten gaan neuzen....
ik had 9 verschillende boeken mee en heel verschillend.... ook wel neutrale minder drukke kaartjes.... dan kun je wat ideeen opdoen daar!

gr. wilma

www.geboortepost.nl

hier hebben wij ook een kaartje gemaakt, je kan daar ook je eigen foto's, plaatjes etc downloaden en gebruiken. Misschien dat dit wat is.

succes!

Ik heb het kaartje zelf ontworpen. Ik ben altijd in de weer met foto's, nu heb ik van mijn lief een Apple Imac gekregen!! Geweldig, hiermee kon ik zelf het kaartje ontwerpen zoals ik wilde met foto's!!
Echt super geworden, moet zometeen nog even naar de drukker, want heb bij de drukker papier en enveloppen uitgezocht, ik lever het verder kant en klaar aan en hun drukken het dan!

Hallo!

Ik heb me kaartje ook zelf ontworpen.
Wou geen standaard babykaartje,maar wat fleurigs,felle tintjes en hips.
Ik heb ze gemaakt op www.phoobies.nl
Als je een proefkaartje wilt kun je die bestellen,maar als je even afwacht krijg je een mail voor een GRATIS proefkaartje.
Ik laat ze uiteindelijk bij een drukker in het dorp afdrukken omdat dit goedkoper is,maar heb hun de proefdruk gemaild die ik bij phoobies heb gemaakt.
Mischien kun je er wat mee, suc6!

Groetjes peggy

Terug
Bovenaan