Geboortekaartje

A

Anoniem

Guest
Hoi ladies

Zonet hebben we de geboortjekaartjes besteld voor onze tweeling in spè.
De keus viel wel een beetje tegen moet ik zeggen. Maar we zagen er 1tje die we allebei geweldig vonden dus komt goed allemaal.
Een leuk vrolijk, fris, stoer kaartje is het geworden.

Misschien dat we al wel een beetje vroeg zijn maar ja met een tweeling weet je maar nooit wanneer die zich aandienen hè? (Alhoewel met een eenling ook niet maar tweeling die eerder komt is niet zo raar hè?).

Zijn jullie er al uit met het kaartje?

Liefs plodder.

Hallo,

Gelijk heb je. Straks kun je misschien niet meer op en neer, of je hebt er gewoon geen zin in. Als je zoveel mogelijk doet of gedaan hebt, kan je straks lekker achtoverzitten!!!!

Ben je overigens nog wezen shoppen in Arnhem????

Groetjes Bertine

Hey,

Ik heb ze gisteren ook besteld!
Kan maar vast gebeurd zijn toch?
Als de enveloppen er zijn kan ik ze ook vast adresseren.
Misschien hoort het bij mij al bij de nesteldrang. haha..

liefs,
Visje

Wij moeten ze nog bestellen, maar zullen het zelfde kaartje doen als bij onze eerste. Bij onze eerste stonden voorop achter een venster 3 foto's van een baby (niet de onze) en nu laten wij foto's maken van ons 3-tjes die in die venstertjes komen.

gr mama van MD

hai,
het kaartje voor ons kindje is gebasseerd op het Chinese sterrenbeeld van dit jaar: het varkentje. Een vriend van ons kan goed tekenen, en maakt een mooie afbeelding voor ons van een varken.  Weer een andere vriend maakt een gedichtje over de karaktereigenschappen van het varken. Dit ligt in het verlengde van onze trouwkaart en het geboortekaartje van ons zoontje, die waren met slang/draak en aap.
Volgens de Chinezen zijn het hele lieve kindjes, de varkentjes!

Groetjes Soela

Hoi,

Ik vond hier een kort tekstje over het Chinese sterrenbeeld Varken (onze kindjes):

Tolerant en begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw. Een Varken is een vredesstichter. Varkens handhaven orde en gezag en geloven in gerechtigheid. Ze zijn bereid anderen hun fouten te vergeven, koesteren zelden wrok en zijn niet haatdragend. Een Varken houdt van gezelschap en groepsactiviteiten, maar heeft ook behoefte aan alleen-zijn. Dit teken zet zich in voor humanitaire doelen. Varkens hebben gevoel voor humor en zijn onzelfzuchtig. Een Varken is sterk zonder sterk te lijken en maakt zich zelden nodeloos zorgen. Varkenskinderen zijn dromertjes, ze lopen vaak met het hoofd in de wolken, hebben bijna altijd een goed humeur en zijn zelden boos. Ze doen wat hen gevraagd wordt, en kunnen alleen soms wat slordig zijn. Als volwassene heeft een Varken alle tijd van de wereld voor zijn of haar vriendenkring, maar kan er moeite mee hebben tijd te besteden aan het gezin. Hierdoor kunnen ze soms van hun eigen kinderen vervreemden. In feite houdt het Varken afstand omdat het niet tegen afwijzingen kan, hij/zij is heel bang gekwetst te worden. Varkens zijn meestal betrouwbaar, maar kunnen diep van binnen wel wantrouwend zijn, soms op het paranoïde af.

Maar volgens mij zullen toch alle kindjes weer heel verschillend zijn ;-)
Groetjes, Lotte

Hoi hoi!

Ik ben nu zo langzamerhand begonnen met de zoektocht naar het perfecte kaartje!
Ik ben er nog niet heel erg mee bezig, maar soms als ik s`avonds eens achter de pc zit, dan kijk ik wel wat op site`s en straks over een paar weekjes schaffen we weer wat boeken aan.
Vind het wel erg leuk hoor!
Je hebt ook zulke mooie kaartjes!
Misschien kunnen we als we allemaal bevallen zijn een topic openen en onze geboortekaartjes laten zien!

Liefs

Hallo!

Hier een reactie van een novembermoeder. Heeft iemand ervaring met www.geboortepost.nl?

Ik ben benieuwd???

Groeten, Elinesmama

Terug
Bovenaan