Geboortekaartje

Wie is er al helemaal klaar met de geboortekaartjes? Ik moet zeggen wij hebben er nog niet echt over nagedacht. Ik weet van de vorige keer dat het nog een hele klus was, maar dat komt ook omdat we ze zelf maken en bedenken. Dat hebben we met onze verhuiskaart gedaan, trouwkaart en het vorige geboortekaartje. Ik heb niet zoveel met kaarten uit zo'n boek.

Ik was er toevallig vanavond weer mee bezig, paar proefexemplaren besteld.

Ik wilde ze zelf gaan maken, uren achter de computer gezeten maar ik vond het niet mooi genoeg geworden en het was een ramp om het kaartje en de foto te printen en in elkaar te zetten zoals ik het bedacht had en dat had mijn man dan moeten doen als ik in het kraambed lag...

Heel misschien ga ik er nog mee naar een drukker maar ik heb inmiddels ook wel leukere en mooiere kaartjes gezien ..... moeilijk nog!

mijn vriend wil ze zelf gaan maken...
ikzelf ben a-creatief en heb echt het geduld er niet voor om voor zoiets te gaan zitten...
dus ik laat dit helemaal aan hem over.. hij is bezig met een aantal schetsen.. en dan mag ik zeggen wat ik het mooist vind... hij tekent gewoon 1 kaart en die laten we dan drukken bij een drukker...
dus ik heb het heel erg makkelijk wat geboortekaartjes betreft...
groetjes femster

Vorig jaar hebben we ze gewoon via internet besteld en dat ga ik nu weer doen.
Toevallig heb ik vanmiddag even gekeken en wat proef besteld. Kwam er deze keer nog mooiere tegen als die wij vorig jaar hadden, maar ja.
Wij zijn allebei niet erg creatief en ik vind het fijn als alles gewoon zo geregeld wordt.
We krijgen ze gewoon thuisgestuurd en dan hoeft mijn vriend ze alleen nog maar op de post te doen. Heerlijk zo makkelijk haha...

Hey hoi,

Kwas vanavond ook her en der op internet wat aan het neuzen naar geboortekaartjes. Maar wat een keuze. We hebben ze vorige keer ook zelf gemaakt, maar nu willen we dat niet weer.
Volgens mij ben ik al heel wat site's tegengekomen en heb ook al wat proefkaartjes besteld, maar zijn er nog meiden die leuke site's met geboortekaartjes hebben?
Misschien dat ik er nog niet geweest ben.
Tis echt lastig om een mooi kaartje uit te zoeken zeg.

Groetjes Marissa
(22wkn+2dgn)

Hallo,

Ik heb bij mijn derde kindje zelf een geboortekaartje bedacht/uitgezocht en het de drukker laten namaken. Zo had ik toch mijn eigen idee en goede kwaliteit. Ik heb ook het geboortekaartje op canvas laten zetten. Staat echt leuk in haar kamertje en zo kun je het ook nog leuk bewaren.
zie b.v.: http://www.trendykinderkamer.nl/c-747182/geboorte-kaartje/

Groetjes en veel succes!

Terug
Bovenaan