geboortekaartje

hallo allemaal,

ik ben heel nieuwschierig, of julie al een geboortekaartje op het oog hebben???
waneer moet je deze bestellen, en waar moet je aan denken?

zelf heb ik al wel de teksten klaar voor de binnenzijde maar verder kom ik niet.
hebben julie misschien tips en suggesties?
ik ben nu 26 weken zwanger en ik hoop dat ik nog niet te laat ben...

alvast bedankt en succes.
liefs mimi

Je bent zeker niet te laat. Bij de eerste hebben we het pas tegen mijn verloftijd (4 weken) of net daarin gedaan. Het kan heel snel. Ligt er misschien wel aan of het kaartje op voorraad is.
Dit keer zijn we langs geweest - we hebben nog niet gekozen - en de drukker raadde ons aan in oktober te bestellen.
Dan zijn we vroeg zat, volgens mij.
Het is wel goed om tekst alvast op te stellen en te mailen en evtueel een lettertype uit te zoeken. Dan kan dat allemaal vast daar in pc worden ingevoerd. Je hoeft dan alleen nog de variabelen door te geven als het geboren is en daar kunnen nog genoeg fouten in gemaakt worden.

Wij doen altijd een gedichtje. Dit keer denken we erover om zelf een plaatje/kaartje aan te leveren met de vraag om dat te drukken. Moeten we nog overleggen.
Ik ben nu 27 weken (15 december uitgerekend). Ik vind dat ik tijd genoeg heb.

Succes.

Groet,
Tamar

Het bestellen van kaartjes kan som sin een paar dagen en het drukken kan toch pas an de geboorte. Dus te laat ben je zeker nog niet.

Sterker, het kan voordelen hebben de kaartjes iets later te versturen, of een deel ervan. Je houdt je kraamweek dan iets rustiger, zodat je meer tijd hebt om aan dekleine te wennen. Hebben wij met onze tweede gedaan. Heerlijkl

ik heb een schilderijtje gemaakt en dat is door de drukker verwerkt als voorkant. wij hebben de proefdrukken nu liggen maar ben nog niet helemaal tevreden. je kunt het beste zo langzamerhand wel gaan kijken maar (te) laat ben je zeker niet hoor!

Terug
Bovenaan