Geboortekaartje

Hi,

Hebben jullie de geboortekaartjes al uitgezocht?
Met nog 39 dagen op de teller, wil het hier maar niet lukken!!! GRRRRR!!!

We konden uit 8 boeken niet kiezen, dus ik zelf een opzetje gemaakt. Dit naar een vijftal drukkers gestuurd (al begin december) en maar van 1 antwoord gehad. Daar had ik gister een afspraak mee op een van hun filialen.

Dat filiaal waar ik was, doet eigenlijk alleen rouwdrukwerk. Maar goed, dat maakt niet uit toch? Het andere filiaal is nog eens 40km verderop, maar dat maakt voor de afspraak niet uit. Wat blijkt? Is degene waarmee ik een afsrpaak heb, niet op komen dagen. Nu ben ik wel goed geholpen door een andere collega maar toch!!!! Frustratie!!!

Mijn eerste kwam met 37 weken, dat zou dus over drie weken zijn! Nu zijn ze met rouwdrukwerk wel gewend om onder druk te werken, dus zo'n kaartje is dan ook snel gemaakt, maar toch. De tekst op de binnenkant is klaar, alleen het plaatje op de voorkant nog. Ik word er gek van!

Zo... die frustratie ben ik ook weer kwijt op de vroeg morgen:) Straks naar de gyn en hopen dat alles nog steeds goed is, omdat ik maar weinig beweging voel.

Gr. Tamara.

Hoi,
We hebben wel al op verschillende sites gekeken, maar vind het toch wel moeilijk. We gaan waarschijnlijk zelf een kaartje samenstellen via internet. Volgens de sites moet dat allemaal makkelijk en snel gaan....
Heeft iemand ervaring met of tips over kaartjes (zelf maken) via internet?
Tamara succes bij de gyn, hopelijk is nog steeds alles goed,
Cindy

Hoi,

Wij moeten ook nog naar de drukker, het concept ligt klaar....maar omdat wij met kleur werken word het kaartje pas gedrukt als het kindje geboren is....dus krijgen de mensen ze zowiezo een paar dagen later.

Tamara succes, en laat je iets weten??

groejes Sandra

Hoi,

Wij hebben het zelf ontworpen. Via de site geboortepost.nl gaat het heel makkelijk. Wij kregen de eerste proefdruk thuis en toen vonden we de kleuren niet goed. Hebben vervolgens de kleuren aangepast en nu de tweede proefdruk ontvangen die was prima. Wij konden ook niets vinden tussen alle bestaande kaartjes.

gr. Robin

Hallo,

Wij hebben het ook via internet gedaan.
Bij de 1e ook omdat we toen toch al een idee hadden van wat we wilde.
En omdat dat niet bestond in boeken zijn we op internet gaan ontwerpen.
Nu gingen we er een beetje blanco in en is het weer gelukt om iets leuks te maken.
Ik wacht nu met smart op de proefdrukken en de enveloppen!

Groetjes Willeke

Hier ook nog geen kaartjes!

We hebben we een kaartje maar we zin er niet over uit wat we er op moeten gaan zetten dus kunnen we ook nog geen proefdruk aanvragen.

Toevallig net een proefdruk binnen van ons kaartje.
Ik kon niet slagen uit de boeken, dus zelf maar creatief bezig geweest.
Foto's van de kids gemaakt en deze bewerkt.
De drukker in ons dorp een offerte laten maken en die mag het gaan doen. Dus dat kan weer van mijn to do lijstje worden afgestreept ;-)

Terug
Bovenaan