Geboortekaartje

Hoi meiden

Even een vraagje wij zijn bezig met het geboortekaartje en nu is. MIjn vraag kan je daar als kadotip een envlopje op zetten
Wij hebben alles al en ook best een eigen smaak
Maar ik weet het niet zo goed of het raar is ?

Graag zie ik jullie reactie tegenmoet

Gr es

Ik zou het zelf denk ik niet zo snel doen, maar het kan prima hoor! Niet raar ofzo/
Of mensen zich er aan houden vraag ik me af, maar je kunt het natuurlijk proberen.
Mijn ervaring is dat de meeste mensen voor ze komen wel vragen wat je graag wilt hebben. je kunt dan ook luiers of cadeaubonnen vragen.

Groetjes Annemiek

Hoi,
Ik zou dat zelf nooit doen, ik heb ook nog nooit een kaartje gezien daarmee, ik heb zelf ook het liefste geld/cadeaubonnen maar ik ga er niet om vragen tenzij iemand het zelf vraagt!
Groetjes

Hoi,

nee ik zou dat ook nooit op het geboortekaartje zetten! Ik heb het ook nog nooit op een geboorte kaartje zien staan (zou het ook best raar vinden!)

Groetjes Anne

Heb het ook nooit gezien, en doe het zelf ook niet, denk dat de meesten wel vragen wat je wilt hebben. doe ik igg wel altijd. :D kan vandaag mijn proefdruk halen en de enveloppen,.... zin aan!

Zou het zelf ook niet zo snel er op zetten, en aankijken wat ik krijg, dingen zoals van de prenetal, hema of speelgoed kan je vaak wel ruilen zonder bonnetje voor iets wat je wel leuk vind.

Liefs Marina

Hoi

Bedankt voor de reacties ja ik durf het zelf ook niet zo goed en ik weet je moet een gegeven paard niet in de bek kijken maar aan de anderen kant is het ook zonde als we het niet leuk vinden en ik het de kleine niet aan zal doen ik vind het best moeilijk maar bedankt voor jullie eerlijke mening :)
Gr es

Hoi,
Ja dat is zo en ik moet eerlijk zeggen dat ik bij alle kids kleren heb gekregen die ik ze nooit heb aangetrokken, zonde, maar lelijker kon gewoon niet!
Zo kreeg ik een pyama pakje, brr, als ik al aan denk,,haha
En een truitje voor de middelste, jeetje wie kiest zoiets, maar ja, netjes dank je wel gezegd en nooit naar om gekeken! Of ze kopen iets in 6mt te groot en dan voor het verkeerde seizoen??? Maar zelfs als je het erop zet, vinden sommige het toch leuk om iets te kopen en dan kun alsnog niet zeggen dat je er niet blij mee bent, dus ik zou het niet doen!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan