geboortekaartje

Hallo meiden,

Ik was vandaag alvast een beetje aan het orienteren voor een geboortekaartje maar ik kon niets leuks vinden. Nu loop ik met het idee rond om zelf kaartjes te gaan borduren alleen dit heb ik nog nooit gedaan. Heeft iemand van jullie ervaring met kaarten borduren?
Nog iemand tips?

liefs Do

nog nooit echt eerder gezien.. lijkt me wel heel mooi! laat je even weten als je wat gevonden hebt?
heb stiekum ook al wat rond geneust voor leuke tekst en voorbeeldjes.. al is het wel nog wat vroeg :)

Ik denk dat ik in januari weer naar dezelfde drukkerij ga als anders en daar een stuk of 5 boeken ophaal. Er zit altijd wel wat leuks bij. Ik wil niet teveel gedoe (foto's/strikjes/ bepaalde vouwsels/ adressen je moet het allemaal zelf doen van de drukker) hebben met het kaartje omdat ik wel 100 kaartjes nodig heb en dat uiteindelijk allemaal zo'n last-minute werk is.

Ik ga er eerst 1 proberen hoor, weet nog niet eens of het gaat lukken maar het lijkt me wel leuk.
Aangezien ik vanaf januari thuis kom te zitten denk ik dat ik er genoeg tijd voor heb. Ik heb in totaal ongeveer 65 kaarten nodig maar misschien maak ik voor de naaste familie zelf en voor de rest toch bestellen, moet gewoon eerst zien hoe het gaat. Als het makkelijk is en goed gaat dan maak ik ze waarschijnlijk wel allemaal. Ik houd jullie op de hoogte!

liefs

Wat een leuk idee! Ik wil eigenlijk ook wel iets anders dan de gangbare kaartjes. Heb van heel vroeger nog een kaartje van een tante met een waslijntje waar (ik denk gehaakte?) kleertjes aanhangen, ook heel erg leuk!

Succes met het geknutsel!

Laatst had een vriendin ook nog zo'n kaartje met zo'n waslijntje voor de geboorte van mijn dochter. Die had ze gekocht bij zo'n goede doelen gebeuren van een kerk of de wereldwinkel of zo.

Terug
Bovenaan