Geboortekaartje

Hallo meiden,

Zoals ik een paar weken geleden al zei, ik ga mijn eigen geboortekaartjes borduren. Ik heb jullie gezegd op de hoogte te houden dus bij deze.

Ik heb inmiddels de afbeelding voor 4 kaartjes af, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Ik ga s'avonds voor de tv zitten, neem mijn borduurwerkje in de hand en begin. (overigens hoor ik dan alleen de tv van kijken dat is niet mogelijk).

Voordat ik er 1 af heb ben ik wel al snel een uurtje of 2 aan het borduren, ik weet dus niet of ik alle 70 kaartjes zelf ga maken. Ik kijk wel hoe ver ik ermee kom.

groetjes Do

WAUW! zal ik niet kunnen opbrengen hoor! Het enige wat ik voorbereid zijn de envloppen schrijven en natuurlijk de kaartjes uitzoeken maar elke avond borduren en dan 70 kaartjes?! respect!

tja ik ben ook niet iedere avond bezig hoor, dan gaat het snel vervelen denk ik.
Ik kom vanaf januari al thuis te zitten ivm een verhuizing naar een andere provincie, vandaar dat ik straks ook voldoende tijd zal hebben om de kaartjes te maken. Maar alles wat ik nu al kan doen is mooi meegenomen. Jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen anders had ik jullie een foto kunnen laten zien hahah.

groetjes Do

leuk hoor! ik borduurde ook altijd kaartjes. helaas kan ik het nu niet meer met mn handen (fibromyalgie)

had zowieso nooit mn geboorte kaartjes zelf gemaakt, ik hou daar gewoon niet van. ik wil ze echt gedrukt hebben en in het album plakken, maar ieder zn smaak toch :D

veel succes met alle kaartjes!

groetjes,do

Terug
Bovenaan