geboortekaartjes bestellen?

A

Anoniem

Guest
Weet iemand waneer je de geboortekaartjes moet gaan uitzoeken? Ik ben inmiddels 28 weken zwanger.
Groetjes!

Wij hebben ze  zaterdag besteld. Je moet in de eerste plaats gaan wanneer jij er zin in hebt. Als je ze nu wilt uitzoeken, zou ik het lekker gaan doen!

Over het algemeen moet je vanaf week 31 toch wel zo langzamerhand gaan kijken. Dit voor het geval de kaartjes die jij wilt niet snel leverbaar zijn en voor het geval je kindje misschien toch iets eerder komt. Er moet ten slotte ook eerst nog een proefdrukje worden gemaakt.

In ons geval kunnen we a.s. zaterdag (dus een week na de bestelling) de enveloppen ophalen, zodat we die alvast kunnen schrijven. En we hebben ook uiterlijk zaterdag de proefdruk. Omdat deze tijden per drukker verschillen zou ik niet heel lang meer wachten. En volgens mij heb je er ook gewoon zin in. En terecht!

Groetjes, Marisa

ben nu 34 weken zwanger en heb ze net vorige week besteld
als je heen gaat krijg je een paar boeken mee
en dan breng je ze terug krijg je een proefdruk en als je akoord gaat kan je de envelopjes al meenemen
zo ging het bij ons

maar als jij moeilijk een keus kan maken kan je strax al boeken gaan halen hoor
heb je rustig de tijd om een mooi kaartje en leuke teksten en gedichtjes uit te zoeken
en als er nix in de boeken zit kan je altijd nog andere boeken ergens anders
 bekijken
sucses met je keuze
gr marijke 34 weken en een dochterje van 2 jaar en 4 maanden

Wij hebben ze al een poos geleden besteld, zodat  we ook op tijd de enveloppen in huis hadden en die had ik dus al met 33 weken klaar, allemaal op mijn gemakkie geschreven....
Het leek mij namelijk heel vervelend om dat op het laatste moment tussen de weeen door (bij wijze van spreken) nog te moeten doen en dat was bij de eerste al goed bevallen.

Groetjes Yvonne

Hallo,

Wij hebben ze al besteld en proefafdruk laten maken.
De enveloppen hebben we ook al. Ik ben nu 31 weken en 3 dagen en vond het wel tijd worden.
Ik denk dat je voor de zekerheid rond de 30 weken moet bestellen. Je kind kan eerder komen en als je straks hoogzwanger ben heb je ook niet zo veel zin in, om al die dingen te regelen.
Als je het lekker vroeg af hebt, kan je lekker genieten van andere dingen.

Succes!

Niro

Terug
Bovenaan