Heej,
Wij hebben ook onze kaartjes bij geboortepost besteld, hadden een bestaand ontwerpje van hen, dat we in een andere kleur wilden (was beschikbaar in roze, donkergroen en blauw, wij wilden het in het geel). Hebben lang vooraf de kaart gemaakt, de exacte kleurcode geel doorgegeven, proefdruk laten sturen (via post, niet via pdf, want via pdf kunnen de kleurinstellingen van je eigen PC een rol spelen) omdat we zeker wilden zijn dat het geel ook echt exact was wat we wilden. Zag er perfect uit!
Na de geboorte van onze dochter meteen de kaartjes laten versturen, en groot was onze verrassing toen we thuis (we hadden ook nog een set kaartjes bij ons thuis laten bezorgen om zelf aan de buren en de grootouders af te geven) de kaartjes kregen: die bleken namelijk lichtgroen te zijn ipv geel!! Wij dus meteen gereageerd, voor de geadresseerde kaarten was het al te laat, die waren allemaal al bezorgd, maar wij wilden graag een nieuw setje kaarten op ons thuisadres. Die hebben we uiteindelijk na ettelijke mailtjes gekregen...3 weken later!! En die hebben we dus ook niet meer kunnen gebruiken.
We kregen ook een een vage uitleg over dat de kleur nooit gegarandeerd kan worden, maar onze vraag was waarom ze dan een proefdruk sturen?! Daar hebben we nooit een antwoord op gekregen.
Wij zijn dus niet te spreken over de service van geboortepost....fouten kunnen overal worden gemaakt, maar het is hoe je er mee omgaat om ze te herstellen, en dat was bij geboortepost echt waardeloos!
Groetjes,
Saskia