geboortekaartjes op internet bestellen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!!

Zijn hier meiden die ervaring hebben met het bestellen van geboortekaartjes vanhet internet of meiden die het plan zijn of al hebben gedaan?
Wat zijn jullie ervaringen? En welke sites hebben julie gebruikt?
Alvast Bedankt!!

Groetjes C

ja ik via geboortepost.nl en ze zijn super geworden. kosten iets meer dan 1 euro per stuk  INCLUSIEF postzegel,drukkosten en gedrukte envelop.
Natuurlijk mag je ook de enveloppen zelf schrijven maar k heb ervoor gekozen dat ik met 1 druk op de knop straks alle geboortekaarten heb verstuurd via hun.
Scheelt een hoop werk na de bevalling! Alle adressen zet je in een bestand daar dus gaat heel simpel.

En ik vond het zelf ontwerpen van de binnenkant echt heel leuk tijdverdrijf! beetje met lettertypes en gedichtjes experimenteren en kijken wat het mooiste staat.
Uiteindelijk heb ik een proefdruk laten opsturen en ze zijn heel mooi geworden.

Is echt heel betaalbaar en leuk dus :)
Hoop dat je er ook wat aan zult hebben

wij hadden bij onze zoon ook kaartjes van geboortepost gehad kost 1,60 per kaartje wij hadden op de voorkant een mooie foto van hem en aan de binnenkant zijn voetjes en een leuke tekst erbij we hadden wel even geoefent hoe het allemaal moest om het goed op het kaartje te krijgen en toen hij geboren was had mijn vriend binnen een kwartier het kaartje klaar en hadden we de dag erna een proefdruk en de dag daarna kreeg iederen het kaartje want als je de kaartje voor 5 voor drie bestelt hebben ze ze de dag erne binnen.

wij hadden onze kaartjes via internet besteld.
op de site stond als jullie kindje op de uit gerekende datum komt ,
zij de kaartjes gratis.
wij hadden geluk onze kleine meissie,
kwam op de uitgerekende datum.
:)

www.geboortekaartjes.nl

vriendelijke groeten

Hoi,

Ik heb twee keer kaartjes gemaakt in eigen beheer en dus familie uit
laten printen en versturen. Dan kon ik ze van tevoren maken en hoefden
zij maar een paar dingen te veranderen. De enveloppen had ik geschreven
meegegeven en postzegels al erop.

Bij de derde heb ik kaartjes via www.geboortepost.nl besteld. Dat was echt super!

Makkelijk te maken (tuurlijk altijd een beetje stoeien maar toch alle
tijd) en van tevoren de proefdruk aangevraagd. En ik heb ook gewoon de
enveloppen laten drukken door hun, want envelop is toch snel
weggegooid, daar kijken de mensen echt niet meer naar. Wij hadden ook
een foto op de voorkant van onze twee meiden bij de (nog lege) wieg. En
het was echt een onwijs mooi kaartje.

De betaling en afhandeling was echt super goed geregeld bij deze site.

Mijn zusje heb ik gevraagd het laatste te veranderen en door te sturen.

De kaartjes waren snel bij de mensen thuis.

Succes,

Vanessa 23,1 van de vierde

Heej,

Wij hebben ook onze kaartjes bij geboortepost besteld, hadden een bestaand ontwerpje van hen, dat we in een andere kleur wilden (was beschikbaar in roze, donkergroen en blauw, wij wilden het in het geel). Hebben lang vooraf de kaart gemaakt, de exacte kleurcode geel doorgegeven, proefdruk laten sturen (via post, niet via pdf, want via pdf kunnen de kleurinstellingen van je eigen PC een rol spelen) omdat we zeker wilden zijn dat het geel ook echt exact was wat we wilden.  Zag er  perfect uit!

Na de geboorte van onze dochter meteen de kaartjes laten versturen, en groot was onze verrassing toen we thuis (we hadden ook nog een set kaartjes bij ons thuis laten bezorgen om zelf aan de buren en de grootouders af te geven) de kaartjes kregen: die bleken namelijk lichtgroen te zijn ipv geel!! Wij dus meteen gereageerd, voor de geadresseerde kaarten was het al te laat, die waren allemaal al bezorgd, maar wij wilden graag een nieuw setje kaarten  op ons thuisadres. Die hebben we uiteindelijk na ettelijke mailtjes  gekregen...3 weken later!! En die hebben we dus ook niet meer kunnen gebruiken.

We kregen ook een een vage uitleg over dat de kleur nooit gegarandeerd kan worden, maar onze vraag was waarom ze dan een proefdruk sturen?! Daar hebben we nooit een antwoord op gekregen.

Wij zijn dus niet te spreken over de service van geboortepost....fouten kunnen overal worden gemaakt, maar het is hoe je er mee omgaat om ze te herstellen, en dat was bij geboortepost echt waardeloos!

Groetjes,
Saskia

Hoi,

Wij hadden kaartjes besteld bij:  www.ikkies-geboortekaartjes.nl via internet.
Ging prima. Ik had steeds direct email-contact waardoor ik best wel weer het een en ander mocht wijzigen. Een paar drukproeven per pdf gehad en een laatste thuis.
En je kunt ook nog andere leuke dingen bestellen in de stijl van het kaartje.

gr,
Sabine

Wij hebben onze trouwkaarten besteld op www.kaartmix.nl . Ze hebben ook ontzettend leuke geboortekaartjes. Straks gaan we daar zeker weer kijken. Het enige nadeel (maar misschien heb je dat ook als je ze gewoon bij een drukker besteld) bij ons was dat het telkens zo lang duurde voordat ze een (digitale) proefdruk hadden veranderd als er iets niet goed was. Maar toen de kaart eenmaal goed was, hadden we ze dan ook de volgende dag in huis.

Groetjes Kippie (22 weken).

Terug
Bovenaan