geboortekaartjes teigertje????

Hoi allemaal,

ik ben al enige tijd op zoek naar een leuk geboortekaartje van winnie the pooh en met name van teigetje.
Ik heb wel hele leuke gezien op inet van winnie the pooh enz maar geen teigetje.
Misschien kunnen jullie me helpen en weten jullie een site of een drukkerij die ze wel heeft.

Allemaal alvast bedankt.

Met vriendelijk groeten,

Fanny
 
Haai Fanny!

Geen idee waar je ze kunt krijgen maar...je kunt ze wel (relatief makkelijk en goedkoop) zelf maken.

www.geboortepost.nl

Dan kun je je eigen kaartje ontwerpen MET een plaatje erop. Oftewel: kies jouw teigetje-plaatje en plak 'm op de voorkant...

Geboortepost.nl is ons erg goed bevallen!

Succes.

Ukkie26
 
Hoi ukkie26,

bedankt voor je snelle reactie.
We hebben ook al zitten denken op de kaartjes zelf te maken.
Wel origineel en vaak goedkoper ook.

groetjes  fanny
 
Hoi fanny

In jou berichtje vroeg je of iemand een geboortekaarten site wist waar tijgertje in voor komt.
Ik kan je alleen drie geboortenkaarten site geven.
Misschien staan daar in wat je misschien zoekt.
Ik heb daar ook pas geleden naar geboortenkaarten gekeken,en heb er wat monsterd opgevraagd,en thuis gekregen.
Wel staan daar ook leuk kaarten op hoor.
Kijk zelf maar en laat me weten wat je er van vond fanny.
Hier komen de drie site dan :

www.lacarte.nl
www.intercard.nl
www.geboortekaartjes.nl

Ik hoop datje hier iets mee kan doen fanny.

groeten van desi
 
Hoi Fanny,

Heb onlangs een nichtje gekregen, en dit was een geboortekaartje van tijgertje, ik ga zo beneden wel even kijken of er op de achterkant staat waar het kaartje vandaan komt en laat het hier dan nog achter. Mocht het al niet genoemd zijn. het kaartjes is met tijgertje in het midden en rondom aan de zijkant bloemetjes
 
Hoi hoi,

Wij hebben de geboortekaartjes van ons zoontje ook bij Geboortepost.nl gedaan. Mooie kaartjes en je betaalt eens NIET de hoofdprijs. Ben nu opnieuw zwanger, mag nog even.... maar we gaan ze weer bij Geboortepost doen. Ze hebben nu super-lieve Foto kaartjes gebaseerd op http://wengenninwonderland.com/

Kun je gewoon zelf een foto maken van je kindje, plakken zij de baby in Photoshop in de kaart. Zo gaaf!

Succes!!

Maja
 
Terug
Bovenaan