Hee mama's,
Ik reageer niet zoveel, maar lees wel bijna elk dag hoor.
Druk druk he, 4 kids, huishouden, werk. Maar dat kennen jullie vast wel.
Bij de 1e hadden we alles met 6 maanden al dik in orde. Nu moeten we ons er echt toe zetten bepaalde dingen te regelen. Niet omdat we het niet willen, maar omdat het er gewoon bij in schiet.
Nu heb ik sinds een week sneller last van mijn buik dus de beeb roept me wel terug. Heel goed he, dat je lichaam dat zo aan kan geven?
Ik ga me volgende week maar weer eens verdiepen in de geboortekaartjes.
Heerlijk!
Ik verzamel ze, dus wil het leukste van het leukste, haha.
We twijfelen over de kaartje uit een boek, een foto kaart of misschien via internet.
Wat doen jullie?
Ik zou het trouwens heel leuk vinden om geboortekaartjes uit te wisselen als de baby's er straks zijn. Baby's die rond dezelfde periode geboren zijn, leuk!
Of een aantal misschien zelfs op dezelfde dag.
Iemand interesse?
Mijn emailadres is:
manda.vanbeek@yahoo.com
Voor de a.s. mama's die dit een leuk idee vinden, je krijgt dan uiteraard van ons kindje ook een kaartje als het geboren is.
Ik hoor het graag.
Liefs Manda, 25wk3dg van beebje5
Ik reageer niet zoveel, maar lees wel bijna elk dag hoor.
Druk druk he, 4 kids, huishouden, werk. Maar dat kennen jullie vast wel.
Bij de 1e hadden we alles met 6 maanden al dik in orde. Nu moeten we ons er echt toe zetten bepaalde dingen te regelen. Niet omdat we het niet willen, maar omdat het er gewoon bij in schiet.
Nu heb ik sinds een week sneller last van mijn buik dus de beeb roept me wel terug. Heel goed he, dat je lichaam dat zo aan kan geven?
Ik ga me volgende week maar weer eens verdiepen in de geboortekaartjes.
Heerlijk!
Ik verzamel ze, dus wil het leukste van het leukste, haha.
We twijfelen over de kaartje uit een boek, een foto kaart of misschien via internet.
Wat doen jullie?
Ik zou het trouwens heel leuk vinden om geboortekaartjes uit te wisselen als de baby's er straks zijn. Baby's die rond dezelfde periode geboren zijn, leuk!
Of een aantal misschien zelfs op dezelfde dag.
Iemand interesse?
Mijn emailadres is:
manda.vanbeek@yahoo.com
Voor de a.s. mama's die dit een leuk idee vinden, je krijgt dan uiteraard van ons kindje ook een kaartje als het geboren is.
Ik hoor het graag.
Liefs Manda, 25wk3dg van beebje5