Geboortekaartjes via internet

Ik ben nog niet erg ver met de  geboortekaartjes. Heb de kaartjes van alle grote merken die mijn drukker kan  leveren op  internet bekeken (Mercard, Babyworld, Bambino, Izzi, Kunst Adelt, Intercard, Kennemer, etc.) en zag er niets tussen dat ik leuk vond. Ik denk er nu toch over om via internet kaartjes te bestellen. Heeft iemand tips voor (en ervaring met) goeie en niet dure internetdrukkers?

Bedankt!

Hoi hoi,

Ik heb mijn kaartjes besteld via internet na verschillende goede ervaringen van bekenden. Toevallig zit het bedrijf ook in de stad waar ik woon, maar je kunt ze gewoon thuis laten komen (is bij mij ook gebeurd!).
Ik heb ze besteld op www.geboortekaartjes.nl , ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes,
Mylène
34+6 wk

Hoi hoi,

Ik heb  het geboortekaartje zelf ontworpen en laat het verder verzorgen via
geboortepost.nl
Ik heb gisteren de proefdrukken binnen gehad en het zag er picco bello uit.
De kaartjes kosten 1,73 euro, dit is dan incl. porto.

Gr,
Sonja

Hallo,

Ik heb mijn kaartje zelf gemaakt via dutchmix.nl. Dat is een onderdeel van kaartmix.nl en ze zijn niet duur. In eerste instantie was hun huisdrukker wat aan het prutsen en was de proefdruk steeds niet goed. Ik werd door de mensen van kaartmix wel heel goed geholpen en ze gingen er steeds meteen achteraan en hele goede service.\

Ik ben nu in afwachting van de enveloppen die ik van tevoren heb besteld om ze alvast te adresseren.

Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden over kaartmix.

Groetjes Paula
36,2 weken

We hebben net de kaartjes via het internet besteld bij www.koningkaart.nl. Ik hoop ook dat ales goed gaat. Zij komen uit Rotterdam en wij wonen in Beuningen bij Nijmegen dus het is niet zo dat we even langs kunnen komen om alles door te nemen. Al het contact gaat via email. Afwachten maar. Maar we hebben voor ons gevoel echt het juiste kaartje gevonden.

Zijn jullie er al uit?

Een vriendin van mij heeft daar haar geboortekaartjes laten maken (Poobies). Zag er echt super leuk uit! Ze had een een wit kaartje met grote roze gekleurde ballen met in het midden een BADEEND. Echt super grappig! Zeker een aanrader hoor..

Terug
Bovenaan