A
Anoniem
Guest
Hallo
Ten eerste iedereen die zwanger is GEWELDIG GEFELICITEERD!!!
Geniet er maar lekker van, ik hoop dat ik me snel bij jullie mag voegen!!
Ik had even een vraagje en ik weet niet of dat hier mag, maar het zit zo....
Sinds de geboorte van me zoontje (16maanden) ben ik gek op geboortekaartjes geworden!! Ik heb die van ons zoontje zelf ontworpen en naar een drukker gebracht die het wel voor ons heeft gedrukt....Nu ben ik dus na de zwangerschap begonnen met sparen! Alleen er worden in mijn familie/kenissen haast geen baby's geworden, dus er valt niet veel te sparen. Nu heb ik overal wat advertenties staan, maar iedereen wil geld voor hun kaartje (misschien logisch of niet??) maar dat heb ik niet voor de kaartjes...dus moet ik een andere manier zoeken.....
Heeft iemand misschien tips hoe ik toch aan geboortekaartjes kan komen??
Of heeft iemand misschien een kaartje over vanaf het jaar 2000 liggen?? u kan mij er heel blij mee maken en ik zal er heel zuinig op zijn!! Ik zoek niet specifiek een naam, ik spaar alle namen!! Alles is welkom!!
Ik hoop dat jullie mij een stapje op weg kunne helpen!!
VEEL GELUK met jullie ZWANGERSCHAP!!
Ten eerste iedereen die zwanger is GEWELDIG GEFELICITEERD!!!
Geniet er maar lekker van, ik hoop dat ik me snel bij jullie mag voegen!!
Ik had even een vraagje en ik weet niet of dat hier mag, maar het zit zo....
Sinds de geboorte van me zoontje (16maanden) ben ik gek op geboortekaartjes geworden!! Ik heb die van ons zoontje zelf ontworpen en naar een drukker gebracht die het wel voor ons heeft gedrukt....Nu ben ik dus na de zwangerschap begonnen met sparen! Alleen er worden in mijn familie/kenissen haast geen baby's geworden, dus er valt niet veel te sparen. Nu heb ik overal wat advertenties staan, maar iedereen wil geld voor hun kaartje (misschien logisch of niet??) maar dat heb ik niet voor de kaartjes...dus moet ik een andere manier zoeken.....
Heeft iemand misschien tips hoe ik toch aan geboortekaartjes kan komen??
Of heeft iemand misschien een kaartje over vanaf het jaar 2000 liggen?? u kan mij er heel blij mee maken en ik zal er heel zuinig op zijn!! Ik zoek niet specifiek een naam, ik spaar alle namen!! Alles is welkom!!
Ik hoop dat jullie mij een stapje op weg kunne helpen!!
VEEL GELUK met jullie ZWANGERSCHAP!!