Geboortekaartjes...wat een ramp!

hoi,je hebt op het internet heel veel keuze in verschillende categorieen en gewoon bij de drukkerij,maar het blijft lastig hihi en is natuurlijk heel persoonlijk voor iedereen,succes

Gelukkig heb ik een zeer creatieve moeder waarvan ik de kaartjes kado krijg en zij ze zelf maakt....heeft ze ook bij de andere 2 gedaan...

Succes met zoeken het is en blijft lastig!!!

Mijn tip: niet te druk om maken: het is maar een kaartje en binnen no time besteld. Enige wat misschien handig is, is om op tijd met je partner te bespreken welke info/ tekst je op het kaartje wilt hebben, zodat dat na de bevalling niet te veel denkwerk meer kost.

Wij hebben de vorige keer kaartjes besteld bij Gupje. Dit keer doen we dat weer. Ligt natuurlijk helemaal aan het soort kaartje dat je wilt, maar wij wisten precies wat we wel wilden (een stoer kaartje) en dat had ze. Nu voor de kleine meid ook. Wel echt voor een meisje, maar toch stoer.
Service was ook echt super.

Succes! Komt echt wel goed.

ik kreeg bij de vk het blad Kindje op Komst, en als ik me niet vergis (heb al zoveel bladen gelezen :) ) stonden daar heeeeel veel geboortekaartjessites in!

en anders misschien laten ontwerpen als je niet kan vinden wat je zoekt?
bijv. http://osr-online.nl/home.html (ben ik niet hoor :) )

groetjes as nov/dec mama

wij konden ook niet slagen via internet dus zijn naar de drukkerij in de stad gegaan en hebben 3 boeken opgehaald....t eerste boek was niks en bij t tweede boek was t meteen raak....;-
)

Terug
Bovenaan