geboortekaartjes

hallo allemaal
even een vraagje, wie weet wanneer je moet beginnen met geboortekaartjes uit zoeken en regelen bij de drukker? ben nu bijna 22wkn zwanger en donderdag hebben we een pretecho. dan weten we wat het wordt en de namen hebben we ook al. soms loopt mijn hoofd over van wat er moet gebeuren. kennen jullie dat? eigenlijk vind ik her nog steeds een rare gewaarwording kan het soms nog steeds niet geloven. het zal er wel bij horen????????????

doeidoei groetjes van ons
 
Bij een zwangerschap weet ik niet, maar toen ik ging trouwen moest ik het toch zeker anderhalve maand voor de datum regelen. Voor de zekerheid zou ik even met de drukkerij bellen. Die kunnen je dat zo vertellen.
 
Hoi Vivian. Proficiat als eerste met je zwangerschap. Geboortekaartjes moet je ongeveer 6 weken van te voren bestellen, de enveloppen krijg je meestal van te voren mee, zodat je die op je gemak kunt schrijven.
Groetjes en succes
 
Hoi Vivian,

Inderdaad minimaal 6 weken van te voren, maar ik zelf heb ze met 25 weken al besteld!
Je kan als je bevallen bent de drukker bellen met de naam, datum geboorte en gewicht. Ik zelf heb twee kleuren tekst aangehouden en die geef ik ook door als ik bevallen ben. Mocht er onverhoopt iets misgaan dan wordt de bestelling gewoon geannuleerd zonder dat ze kosten in rekening brengen!

groetjes Karin

 
Terug
Bovenaan