Geboortekaartjes

Hoi!

Hoever van te voren is het raadzaam geboortekaarten bij een drukkerij te bestellen? En kunnen jullie me een idee geven over de kosten daarvan? Andere tips misschien?

Groetjes, Floor.
 
Hoi Floor.

Ik heb een tip!
Kijk eens op deze site http://www.sbfamilycards.com/
Ik heb daar mijn kaartjes laten drukken. En wat denk je... ik ben bijna € 80 goedkoper uit dan bij de drukker bij mij in de buurt en dan heb ik dubbelzijdig laten drukken en in kleur!

Succes
 
Hoi Floor,

Wij hebben de kaartjes vorige week laten drukken (alleen de voor en achterkant zodat na de bevalling alleen de binnenkant er nog maar op gedrukt hoeft te worden, scheelt weer een dag geloof ik). De kosten zijn bij ons 200 euro voor 130 kaartjes inclusief de envelopjes. Is geloof ik iets duurder dan normaal maar dat komt omdat het niet een kaartje uit een boek is maar zelf ontworpen.

Groetjes,
YMJ, 38,2
 
Hallo,

Ik heb gisteren mijn kaartjes besteld en betaald. Ook wij hebben voor een eigen ontwerp gekozen en moeten 186 euro betalen voor 75 kaartjes inclusief enveloppen (dubbelzijdig in kleur geprint en ons kaartje komt op 250 grams a4 papier).

Volgens mij begin je normaal rond een maand of 7 eens rond te kijken. Ik ben in iedergeval blij dat de mijne besteld en betaald zijn, mocht ik nou eerder bevallen dan hoef ik me geen zorgen te maken dat het niet geregeld is.

groetjes, Jane
 
Veel boeken die je bij de drukkerij kan inkijken hebben ook de collecties op internet staan. Weet niet meer precies de sites, maar er is geloof ik een geboortekaartjes startkabel en via google kun je vast wel wat vinden.
Nadeel hiervan is dat er bijna niets aan de kaartjes veranderd kan worden, what you see is what you get.
Wij hebben een kaartje via kaartmix besteld, daar heb je meer vrijheid wat lay-out betreft..
Gr. Claudia
 
hoi,
Wij hebben met 6/7 mnd kaartjes uitgezocht, zowel via internet als boeken opgehaald bij drukker.
Nu met 33 wk was de proefdruk klaar en de envelopjes meegekregen om te schrijven.
Ik zou wel tijdig gaan kijken, want misschien duurt t even eer je wat naar je zin gevonden hebt en ik ken iemand die eerder beviel en nog niks uitgezocht had en dat is ook onhandig.
Wij hebben t wel bij ndrukke rin de buurt laten doen, maar het scheelde bij ons wel zo'n 30 euro tussen de ene en de andere drukker! dus ook dat vergelijken loont zeker!
succes gr fie
 
ps wij zijn in totaal incl btw en met gekleurde tekst 180 euro voor 100 kaartjes kwijt, maar er zijn ook goedkopere. Let trouwens ook op wat er moet gebeuren, er zijn bijv kaartjes met extra folie of blz of hoekjes eraf etc en dat moet je zelf doen, wij hebben er dus gekozen voor n makkelijk kaartje! Je hebt t straks al druk genoeg na de bevalling!
 
www.cardsandcards.nl is leuk om vast ideetjes op te doen.

Zelf hebben wij met week 26 kaartjes uitgezocht, een week later waren de enveloppen en de drukproef binnen.

Nu hoeven wij dus pas weer te bellen als de kleine geboren is.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan