geboortekaartjes

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje over geboortekaartjes.
Hoelang van tevoren moet je je al gaan bezig houden met het geboortekaartje enzo??
Dus wanneer moet je bellen dat je ze wilt bekijken en een definitieve beslissing nemen??

Alvast bedankt!!

Groetjes ilona.
(22 wkn)
 
Dag Ilona!

Ik zelf heb geen idee hoelang van te voren je dat moet regelen.
Wij hebben ze voor een poosje besteld op een website genaamd cards en cards.
Daar kun je allerhande dingen invoeren naar jullie wens en je ziet direct wat je kwijt bent.
Het enige wat je dan hoeft te doen is gewoon je gegevens tzt even door te bellen.
Ik vond het zelf wel plezierig om het op tijd geregeld te hebben wat dat betreft ben ik echt een stresskip als ik teveel ineens moet regelen,maar dat zal per persoon verschillen.
Veel succes met je zwangerschap!!

groetjes

carola
 
hallo,

ik ben zelf 29 weken zwanger en heb wel al de binnenkant maar nog geen buitenkant vind het erg moeilijk een leuk en orgineel kaartje te bedenken,maar volgens mij moet je het voor 37 weken allemaal geregeld hebben moet je even langs de drukker gaan en vragen hoe ver van te voren ze dit allemaal moeten weten.
 
Wij hebben via internet kaartjes besteld, maar pas met 36 weken. Het duurt ongeveer een week voor een eerste opzet en dan kun je nog wat dingen aanpassen. Is je kindje geboren dan duurt het nog een a twee dagen (hangt af van de verzendwijze en hoe laat je meldt dat je kindje is geboren).
Het kan allemaal zelfs nog sneller dan die week, maar dan betaal je ongeveer 25 euro extra.
als je dus rekening houdt met een week of twee, dan zit je dus goed. Volgens mij is het bij de drukker vergelijkbaar.

Wel is het verstandig om bijvoorbeeld nu al op internet te kijken wat voor kaartjes er zijn en of jullie het makkelijk eens kunnen worden. Je kunt ook bij de drukker evt al wat boeken ophalen als je dat liever wilt.
Persoonlijk heb ik heel veel sites op internet gekeken en daar een stuk of 20 kaartjes van uit gezocht. Met mijn vriend hebben we de leukste 2 sites nog eens bekeken, maar kwamen voor het jongens en het meisjeskaartje uit op kaartjes uit de selektie van twintig die ik had gemaakt. Dus mijn vriend is er hooguit een uurtje mee bezig geweest (het scheelt als je weet wat elkaars smaak is en als deze min of meer overeen komt)

Al met al zijn onze kaartjes nu rond en eerlijk gezegd vond ik het een van de leukste dingetjes om te regelen!
Veel succes en heel veel plezier met uitzoeken.
groetjes Debbie
 
Terug
Bovenaan