geboortekaartjes


Hallo medezwangeren

even een vraag waar jullie misschien antwoord op weten, ik heb vandaag boeken opgehaald voor de geboortekaartjes maar ik ben vergeten te vragen wanneer je zoiets moet bestellen.
weet iemand dit?

alvast bedankt!

liefs sarah 30w2d zwanger van 1e kindje
 
Hallo, ons wer verteld dat ze het liefst zo ´n 8 weken voor de uitgerekende datum de definitieve bestelling binnen hadden.
kaartjes moeten besteld worden, er moet een proefdruk gemaakt worden en goedgekeurd en hjet kan altijd gebeuren dat een kindje eerder geboren wordt. Vandaar dat ze het graag ruim van te voren hebben, als het even kan.
Veel plezier met uitzoeken en succes!
Groetjes, Claudia, 37 weken en 2 dagen van 2e kindje.
 
wij hebben ze pas 5 weken van te voren besteld,maar daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Misschien dat het ook per kaartje verschilt wat de levertijd is?
groetjes
greet
 
Hoi Sarah,

Laat je in ieder geval in je beslissing niet opjagen omdat je snel zou moeten beslissen. Je moet op je gemak een kaartje uitzoeken. Een proefdruk is zo gemaakt, die heb je binnen een week binnen. Als er dan nog iets veranderd moet worden is dat ook zo gebeurd. Hou er alleen rekening mee dat je misschien ook weleens te vroeg zou kunnen bevallen en dat het wel fijn kan zijn dat je dan al een proefdruk gezien hebt.

Veel plezier met het uitzoeken van een kaartje.

Syl
 
Hoi Sarah,

De kaartjes kan je het beste rond de 8 weken voor de datum bestellen. Als het tegen zit, duurd het even voordat de kaarten binnen zijn i.v.m. vakantietijd. Dat de kaarten zo lang van te voren klaar moeten liggen is omdat de baby ook te vroeg kan komen, en dan staat je hoofd waarschijnlijk niet naar om kaarten uit te zoeken. Zorg dus dat ze ruim van te voren klaar liggen en ook de proefdruk gelijk controleren en goedkeuren, zodat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken.

Liefs Brenda (en Lex 6 dagen oud)
 
Hoi Sarah,

Jij hier! Ik heb de kaartjes al besteld. De drukker was er erg blij mee dat ik er op tijd mee ben, dan hadden ze alle tijd om de kaartjes te bestellen en de proef druk te maken.
Het maakt inprincipe niet uit wanneer je ze dus besteld als 't maar minimaal 8 weken van te voren is.
Zie je wel weer op de msn!!!

Groetjes Kirsten
 
Terug
Bovenaan