geboortekaartjes???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Hebben jullie al geboortekaartjes uitgezocht? Ik vind dit dus een regelrechte ramp...
tussen de   standaardkaartjes voor tweelingen konden we niks vinden... nou heb ik zelf wat ontworpen, maar nou vind mijn partner lief het te duur....
Terwijl ik de prijs juist wel mee vond vallen...
Mijn vraag is dus inderdaad wat geven jullie daar nou ongeveer aan uit?  (of zijn jullie max. van plan om uit te geven)

groetjes ciske

ik heb het advies opgevolgd van iemand op het forum en ze ontworpen via www.geboortepost.nl

Het is ff doorhebben hoe je het moet doen maar staat een goede uitleg bij en ze zijn maar 1.16 per stuk inclusief envelop en postzegel.

Ik weet natuurlijk niet hoeveel kaarten je nodig hebt maar ik ben maar 20 euro kwijt in totaal en tnt stuurt ze voor je op, je hoeft alleen maar de adressen door te geven en die worden op de enveloppen gedrukt. Mooi systeem en veeeel goedkoper dan een drukkerij.

Meer dan dit wil ik ook niet uitgeven want ik had er 1 gevonden die vroeg er 75 euro voor inclusief de drukkosten :S en dan moet je ze nog zelf versturen ook!

X an

Hoi hoi,

Ik heb ze al een tijd geleden besteld via het internet bij een drukkerij. Eerst kregen we een proefkaartje in huis zonder onze tekst en die was super mooi. Daarna hebben we de kaartjes betaald ( Garantie ) en kregen we de 1ste proefdruk via de mail want dat gaat sneller als via de post ook echt super gaaf. Vervolgens hebben we de kaartjes vlak daarna gekregen en heb ik ze allemaal gelabeld en voorzien van een geboortezegel. Als de kleine geboren is geef mijn vriend de geboorte tijd door het gewicht en de lengte van onze prins en vervolgens krijgen we direct een 2de proefdruk via de ail hebben wij die goedgekeurd dan drukken ze de kaarten gelijk af en is het voor 12 uur 's middags dan hebben we ze dvolgende dag in huis en anders een dagje later. Het was niet heel goedkoop maar wel super mooi alles bij elkaar inclusief de zegels zo ongeveer 12o euro.

Liefs Fruit Girl

Misschien een gekke vraag, maar wanneer beginnen jullie met geboortekaartjes uitzoeken? Ik ben vandaag precies 31 weken zwanger, en ben van plan om over twee weken naar de drukker te gaan, om eens te gaan snuffelen in de boeken. Is dit te laat?

Hoi,

Ik heb het geluk dat mijn vader boekbinder is! Ik krijg dus geen kaartjes, maar een soort van geboortetegeltjes van papier en karton (echt heel mooi) en daarop wordt de tekst (geboortedatum, naam, gewicht) gedrukt!
Bij mijn zoontje stond er zelfs een aapje in blinddruk op (die kon je dus alleen zien met bepaalde lichtval erop, je kon hem ook voelen) dit omdat mijn vriend, zoontje en ik alledrie  in het chineze jaar van de aap zijn geboren!
Vond het idee van een ouderwets geboorte tegeltje wel leuk, sommige mensen hebben hem nog hangen!!!
Het koste mij dus enkel de enveloppen en postzegels (wat een mazzel he!?)

Liefs Nika  

WIjn bijna klaar met het geboortekaartje (uiteraard op de gegevens na!)

Wij maken mini luierpakjes met hieraan een kledinglabel met hierop de gegevens., de label word er met een mini speldje aan vastgemaakt en alles is zelfgemaakt / genaaid / gestreken noem maar op.

Heel karwei want we moesten 75 pakjes maken, gelukkig helpt mijn moeder want ik zie het effe niet zitten haha. Het is wel superleuk geworden

En al je nu uitrekend kom ik op 1,50 per pakje, iets voor het kaartje (op dik gekleurd papier word dit geprint) wel moet ik 0,88 ct aan postzegels plakken omdat het net te zwaar is dus kom ik ergens in totaal op 2,50 per pakje (en dus kaartje)

Ik wilde iets origineels dus ja dan gaat er wat moeite inzitten en moet je beetje vroeg beginnen...

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 10:04:03'));

Misschien een gekke vraag, maar wanneer beginnen jullie met geboortekaartjes uitzoeken? Ik ben vandaag precies 31 weken zwanger, en ben van plan om over twee weken naar de drukker te gaan, om eens te gaan snuffelen in de boeken. Is dit te laat?

ik ben 21 wkn en heb ze al gemaakt. 31 wkn is toch niet echt te laat? over 2 weekejs ben je dus 33 wkn en dan nog 7 te gaan. Als je meteen een keuze kan maken dan is het wel op tijd maar ik weet van mezelf dat ik zo kan veranderen dus begin er lekker vroeg mee zodat ik geen overhaaste beslissingen maak

Terug
Bovenaan