Drukkerijen maken vaak ook wel kaartjes naar wens van de jonge ouders. Voor de geboorte kunnen ze de basis van het kaartje dan alvast maken, de teksten/kleur/vorm van het kaartje. En dan kun je zelf ook altijd nog foto's maken. De mooiste foto's heb je wel als het kindje een dag oud is en maak dan gewoon veel foto's. Het is moeilijk om foto's te maken met 2 kinderen, maar door veel foto's te maken moet er altijd wel een goede 1 bij zitten!! Zorg wel voor een goede resolutie en scherpe foto, maar daar kan de drukker je ook alles over vertellen. Desnoods neem je je camera van te voren even mee naar de drukker, dan kan hij altijd even zien of de kwaliteit van de foto goed genoeg is.
Ik heb tijdje terug foto's gemaakt voor mijn zwager en schoonzus, bij de geboorte van hun dochter. Hun zoontje was toen bijna 2. Wel heb ik toen van te voren ook nog foto's gemaakt van de buik + zoon en de zoon bij het wiegje, met een knuffel... Gewoon hem laten spelen eigenlijk, en dan proberen spontaan foto's maken. Dan heb je altijd wat achter de hand. Uiteindelijk hebben ze 3 foto's gebruikt. Eén grote met broer en zus en 2 kleinere foto's, eentje waarbij de zoon in de wieg kijkt en eentje met een grote beer.
Succes!! Het is zeker wel mogelijk, en op zo'n manier heb je wel een heel eigen en persoonlijk kaartje!!
Liefs Rixt