geboortekaartjes

Hallo,

heeft iemand zijn/haar geboortekaartjes besteld bij kaartjeposten.nl of geboortepost.nl ?(= hetzelfde)
Deze lijkt nl niet zo duur, maar ik vraag me af of ze wel goed zijn? Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, hoe is deze?

Alle andere tips over sites of drukkers zijn ook welkom!

Groeten Simone
 
Hi,

Ik heb het geboorte kaartje voor Tom zelf ontworpen, met ons idee zijn we naar de drukker gegaan, verteld wat onze ideen zijn, en hoe wij het graag zouden zien.

Tom zijn naam hadden we in een schildje gezet, met een speciaal lettertype, op de voorkant 2 foto's, 1 van de handjes en 1 van de voetjes... die zeg maar wazig uitlopen in het kaartje aan de zijkanten... en in het midden een tekst...

Dit heb ik allemaal digitaal aangeleverd, gewoon per mail verzonden...
Bij de drukker hebben we het papier en de envelopjes uitgekozen, ook helemaal naar onze eigen smaak.

Ik had ondertussen thuis al adres stickers gedrukt met het zelfde lettertype als in/op de kaart. En de envelopjes kregen we al 2 weken van te voren.
Op de dag zelf gewicht / lengte en tijd doorgegeven en de dag erna kwam de drukker 's avond nog langs om de kaartjes bij ons te brengen.

We hebben 200 kaartjes besteld, en waren 250 euro kwijt.

Ik vond het erg leuk dat we het zo gedaan hebben, en vooral dat de drukker in zijn vrije tijd de kaartjes kwam brengen!

Een collega van mij is vorige week bevallen, en die heeft voor haar zoontje geboorte kaartjes laten drukken bij visaprint... die zagen er ook erg mooi uit. Heel stoer.

Groetjes, Nancy
 
Hi!

We hebben vorig jaar de geboortekaartjes hier besteld. Prima service en niet duur.
We hadden ruim van te voren een ontwerp gemaakt en hier een proefdruk (op 2 soorten papier, mat en glanzend) van laten maken, dan zie je precies wat je krijgt. Bij de geboorte de juist gegevens ingevuld en op het mooiste papier besteld.

Succes!
 
Terug
Bovenaan