geboortekaartjes

Nu we toch zo aan het terugkijken zijn (eerste foto,s en zwangerschapsfoto's) zullen we dan ook een rondje geboortekaartjes doen.

Binnenin stond de tekst

Kijk nou toch
wat zie ik daar?
Ik heb een zusje,
eerlijk waar.

Nou wie volgt?
Groetjes sandra

Wat een leuk idee! Hier komt ons kaartje:

Binnenin stond de volgende tekst:

Een klein meisje
Zo puur en zo zacht
Net geboren
Vol liefde verwacht

Een klein meisje
Zo  mooi en zo echt
Dit grote wonder
Ook voor ons weggelegd

Wij hebben lang moeten wachten op ons wondertje en zijn door ivf zwanger raakt. Als ik dit gedichtje lees krijg ik nog steeds tranen in mijn ogen. Ik heb nog steeds vrienden die nog geen kinderen hebben en al jaren bezig zijn dus weet dat het een Gods wonder is. Nu moeten we een nieuw gedichtje verzinnen voor ons nieuw wondertje die zich spontaan heeft aangediend!

x
Marielle

Hoi Marielle,

Mijn mond viel bijna open toen ik jullie geboortekaartje zag.
Voor Noortje hebben wij hetzelfde kaartje. En heel toevallig heten wij hetzelfde. En mijn eigen geboortedatum is 4 juni. Kan het nog toevalliger?

Groetjes van Marielle

hoi Marielle,

Zeker toevallig zeg!! Maar Marielle is niet mijn echte naam maar vond het een hele mooie naam. Zit namelijk al heel lang op de forums van jonge gezinnen: zwanger worden, als zwanger worden langer duurt, juni 2006, september 2007 en hier! Wou niet herkent worden omdat meer mensen toen op het forum zat die ik kende.

Maar het kaartje vond en vind ik nog steeds het mooiste kaartje die er bestaat!! Goede smaak heb je zeker! hahaha En Noortje vind ik ook een mooie naam.

Marielle

Terug
Bovenaan