Geboortekaartjes

Hey allemaal

Wie kan me helpen
Ik ben 21 weken zwanger van de eerste en heb een heleboel vragen
Wanneer moet je bij de drukker doorgeven welk kaartje je wil en hoe zit t met de kraamcadeautjes??
Ik heb er echt geen idee van en wil straks niet te laat zijn natuurlijk
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen
Heb trouwens mijn babykamer al thuis staan is dit errug vroeg????

Alvast bedankt

Groetjes wilma

21 wk 1 d

Hoi Wilma
Gefeliciteerd met je zwangerschap en alweer lekker over de helft. Vwb de geboortekaartjes.. ik regelde dit bij mijn eerste met ongeveer 30 weken. Toen heb ik de boeken in huis gehaald en kon ik mooi kiezen. Vervolgens rond de 32 weken de bestelling doorgegeven. Dan krijg je als het goed is nog een proefdruk.
Omdat ik niet wist wat we kregen en ik echt een specifiek meisje/jongen kaartje had, kon ik op het laatste moment ook wel nog iets wijzigen, maar alles ging goed.
Verder vwb de babykamer.. het is altijd handig om het maar klaar te hebben, kun je er lekker in wegdromen.. !
Wij zijn nu bezig met de kamer van de oudste, want mijn man heeft gezegd.. dat hoe later we er mee beginnen, hoe warmer (en dus minder zin hebben) om het dan nog te doen. Als het goed is, kan onze dochter in mei over, kan ze alvast rustig wennen aan haar nieuwe kamer

Succes en geniet lekker van je babykamer.
Groetjes Mamajo (zw. van nr. 2: 22+2)

Hallo mamajo75

Bedankt voor de info nu heb ik een richtlijn dat is altijd makkelijk
Er komt zoveel op je af bij de eerste
Maar inderdaad we kijken iedere dag stiekem even als we langs de babykamer komen
Hopelijk krijgen we een mooie zomer dan is het zo augustus

Groetjes wilma

Bij de eerste zijn we boeken gaan halen toen ik een week of 25 was. Nu gaan we het met een week of 5 halen en dan op ons gemak even kijken. Ik wil graag een kaartje in dezelfde sfeer als die van charlotte. Een traditioneel kaartje met getekend plaatje(potlood)

gr Linda(22+3) mama van charlotte

hoi allemaal,
Weet iemand een leuke site/adres waar je zelf geboortekaartjes kunt maken met eigen plaatjes/foto's?
Ik heb namelijk zelf een leuk idee voor het kaartje. Als het niet lukt kan ik altijd nog een kaartje uit een boek bestellen!

Groetjes,
Lieke

hallo
ik ben nu 25 weken zwanger en ben al bij de drukker geweest en ik wou iets met de foto van mijn eerste kindje erop maar hier kwamen we niet uit,
ben nu naar een andere drukkerij gegaan en mijn idee voorgelegd en daar werd heel anders op gereageerd en leuke ideeen aan ons voorgelegd wij zijn dus al even bezig.
ik ben er echt zat van.
het kamertje hebben we ook al klaar.
succes

Hoi mama's in spé

Ik heb alle boeken van de drukker in huis gehad en kan absoluut niet kiezen. Er zijn zo veel leuke kaartjes, maar de een heeft weer iets wat ik op een ander kaartje weer leuker vind. Ik ben te perfectionistisch denk ik.
Nu gaan we waarschijnlijk ons kaartje laten ontwerpen door een klant van ons die een drukkerij heeft. Dan kun je zo veel meer.

Moeten nu alleen eens een keer vaart gaan maken, ben al bijna 25 weken.

Bij de eerste hebben we rond de 20 weken de mappen in huis gehad en konden al vrij snel een kaartje vinden die we wouden. Hebben toen ook gelijk besteld en de proefdrukken laten maken.
Ik wou toen alles geregeld hebben, zodat ik me daar al niet meer druk   om hoefde te maken.

Succes met kiezen

Yeppie.

Ps op www.schattekus.nl staan ook mega lieve kaartjes

Terug
Bovenaan