geboortekaartjes

Hoi,

Wij hebben de geboortekaartjes al uitgekozen en ook al het proefdrukje in huis.
Dus dat is ook al geregeld.
Verder voel ik mij ook prima, op mijn rugklachten na, maar daar ben ik nu al wel aan gewend, zit al van 3 april helaas ziek thuis.

Groetjes Alice
27w4d
www.hetgrotewonder.web-log.nl

Ik ben nu 26 weken en voel me ook top hoor! Soms een beetje last van mijn rug maar daar mag ik niet over klagen hoor.

Toevallig ben ik gister naar de drukker geweest. Bij mijn eerste hebben we een kaartje uit een boek gekozen. Omdat wij al wisten wat het werd konden we al snel een proefdruk krijgen met alles erop en eraan. Ik wil dat soort dingen liever snel geregeld hebben dan dat je met weeen nog envelopen zit te schrijven.

Nu willen we door een vriendin foto's laten maken van mijn zoontje en mijn buik. Daar gaan we kaartjes van laten drukken. Ik denk dat we met een week of 8 de foto's gaan laten maken. Heb er zin in.

Je kan trouwens toch gewoon bij een drukker langsgaan en wat boeken lenen. is erg leuk hoor en er is zoveel keus. Ook kan je natuurlijk op internet kijken maar ik durfde dat niet aan. Zullen vast heel veel mensen zijn die dat wel zo doen hoor.

Succes met zoeken!

hoiii,

Wij hebben de kaartjes met 24weken geloof ik besteld.
een week later in huis.

Verder voel me vandaag een beetje bleeh... heb echt een baaldag!
maar dat is morgen ook wel weer over..

verder voel ik me prima..

kus wendy
28w+6d

Hoi,

Nou, ik ben nu 25 weken en voel me bepaald niet top. Heb erg last van bekkenklachten, het lijkt nu ook erger te worden dus ik maak me zorgen dat ik straks helemaal niks meer kan. Gelukkig loopt het werk langzaam terug (collegejaar bijna afgelopen) en ben ik over 3 weken helemaal klaar.

Wat betreft de geboortekaartjes: ik dacht dat ik er vroeg bij was dat ik er al over na zat te denken! :)   Ik heb wel een paar ideetjes maar weet niet of het uitvoerbaar is en hoeveel het zou moeten gaan kosten. Weet iemand of er nog problemen zijn met auteursrechten als je een mooie illustratie hebt die je wilt gebruiken?

Ik durf internetbestelling ook niet aan, dus ga misschien over een paar weken bij wat drukkerijen kijken.

Hoi,

Zelf ben ik helemaal nog niet bezig met de geboortekaartjes....
Maar we hebben van de vorige twee een eigen kaartje laten ontwerpen door een nicht van mijn man en daar willen we op verder "borduren"...
Het is ook in de lijn van onze trouwkaart ed...
Wat betreft internetbestellingen kan ik wel zeggen dat de site: www.geboortepost.nl heel handig en goed te doen is, je kunt hier zelf je kaartje maken, ook met foto's.
Ze zijn snel en niet duur en kwaliteit/prijs verhouding is prima!
Ik heb hier het kaartje voor mijn vriendin gemaakt.

Succes allemaal.
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan