Geboortekaartjes

A

Anoniem

Guest
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor geboorte kaartjes iedereen heeft.
Er zijn nou al wat kindjes bevallen maar heb nog geen kaartjes gezien hier.
Ik weet niet of jullie de mijne kunnen zien, maar dit wordt hem straks.
Jullie hebben wel de primeur omdat onze kleine nog niet geboren is!
De binnenkant houd ik nog stil ivm de naam!

Moinque

Wat een mooi kaartje zeg.... ik kan die van mij nog niet laten zien, want daar staat de naam met koeieletters voorop..... haha!!! Maar ik hoop hem snel te mogen showen!!! haha

Gr Tanja

Hoi,

Wat een mooie foto's zeg!
Hebben jullie dit zelf gedaan of ben je bij de fotograaf geweest?

Wij gaan ook een kaartje maken met buikfoto erbij, maar die van ons kun je echt zien dat wij die zelf gemaakt hebben (en nu ga ik dit niet meer veranderen hoor!).
Zie dit maar als de complimenten voor de fotograaf!

Ben benieuwd naar het volledige kaartje.

Groetjes,
Rolanda

Dit is de foto die op ons geboortekaartje komt te staan. Met dan de naam groot in twee kleuren lila net iets onder het midden. Aan de binnenkant verder geen foto's, maar wel alle tekst in het lila.

Ik wil hem zo snel mogelijk kunnen versturen :)

Liefs Jettepetje
(39+5)

De fotograarf is mijn schoonzusje. Die doet dit nu voor haar werk (tenminste ingang pretpark foto's). Ze heeft er verder geen opleiding voor gedaan hoor maar het is de hobby van ons beiden en mijn vaders ook.
Dit hebben we op de camping gedaan bij mijn ouders. De luifel hebben we los laten hangen als achtergrond en toen foto's gemaakt. Ik heb ze wat bij/uit geknipt op de pc en van kleur bewerkt. Ik was zelf ook erg blij met het resultaat.
Van mijn 1e dochter hebben we het ook zelf gedaan en met de pc kun je heel veel dingen bewerken hahaha. Zo stond er een kast achter ons nog voor een deel en die heb ik weg geknipt toen. Tja het is je hobby of niet fotografie en pc foto bewerking hahaha.
Jammer of gelukkig genoeg hoefde ik niks aan deze foto's te bewerken .

Ik ben benieuwd of er meerdere kaartjes komen...

Ook erg mooi Jettepet! Hele mooie kleur ook!
Ik wil hem ook zo snel mogelijk versturen!

Leuk he photoshoppen en frobelen om zo'n kaartje leuk te maken. Ik ben wel bij een fotograaf geweest, heb een hele shoot laten maken (mijn vriend is niet zo'n kundig fotograaf). Zo leuk om jezelf op z'n mooist met zo'n dikke buik te zien.

Ik had ook een kaartje laten ontwerpen door ons ontwerpbureau, maar ben toch op m'n eigen kaartje uitgekomen. Kan het veel beter hahaha

groetjes Jet

een prachtige kaartje echt mooi dat je ook je 1ste kind bij betrekt, ga ik ook doen, ik heb dan een gedicht die hetzelfde onderwerp is als bij haar geboorte, maar dan geeft zij de boodschap door aan de mensen dat ze een broertje krijgt, ik wil haar met alles bij betrekken, behalve de bevalling.

Manal 38+2

Terug
Bovenaan