geboortekaartjes

Hoi,

Hebben jullie al kaartjes uitgezocht of gaan jullie ze zelf maken?? Wij zijn al druk aan het kijken maar we hebben nog niet de juiste gevonden. Maar gelukkig hebben we nog even tijd........

groetjes Nynke

Hoi Nynke,

Ik weet al min of meer welke kaartjes ik wil hebben. Ik was aan het twijfelen bij de eerste tussen twee kaartjes van hetzelfde merk, (Kennemer)   maar vond die ander toch iets meer voor een jongen. Nu krijgen we een jongen, dus is de keuze snel gemaakt, denk ik.

De drukker waar ik vorige keer geweest ben, en ook nu weer heen ga, heeft alle kaartjes op hun website staan, dus ik kan thuis al kijken welke ik hebben wil.

Groetjes, Marisa

Hey Nynke,

Ik ben ook druk bezig met het geboortekaartje. maar ik ben nu aan het proberen om er zelf 1 te maken via internet. ten eerste omdat wat ik wil hebben ze niet kant en klaar van de drukker ( ik wil namelijk een kaartje met snoopy erop) en ten tweede ben ik er achter gekomen dat het echt de helft schild in prijs!!!!!
Want als ik naar de drukker zou gaandan ben ik  ongeveer 200 euro kwijt voor 50 kaartjes en als  ik het via internet doe dan maar 110 euro.!!! zelfde kwaliteit!!!

Dus als je er nog niet uit bent ga dan ook eens even op internet kijken.

groetjes snoopy

Hoi,

Wij weten inmiddels dat we een zoon krijgen, hebben al een naam bedacht en het geboortekaartje weet ik ook al.
Bij mijn dochter hadden we een beetje ouderwets kaartje met een roze strikje.....en nu doen we hetzelfde kaartje met een blauw strikje.
Misschien niet super orgineel, maar wij vinden het leuk. Mijn eigen geboorte kaartje is dezelfde als die van mijn dochter en mijn vader had ook weer dezelfde, maar dan met een blauw strikje, inmiddels ruim 50 jaar geleden.

Groeten van Gea

Misschien een leuke tip.
Ik ben op de site terrecht gekomen van www.hipdesign.nl dat is echt een hele leuke site met heel veel verschillende kaartjes.
Je kunt daar zelfs 3 kaartjes kostenloos opgestuurd krijgen en je krijgt dan een aantal voorbeelden erbij van welke kwaliteit het kaartje moet worden. Ook zit er een voorbeeld bij van de adressticker. Zeker de moeite waard om te gaan kijken.

Wij hebben bij onze eerste dochter inmiddels alweer 5 jaar geleden een gewone simpele kaart van Anne Geddes gedaan dat was toen nog allemaal. Maar nu wilde we een hele mooie maar wel modere kaart. En die hebben we daar gevonden.
Prijs valt ook nog wel mee beetje hetzelfde als overal online!.

succes

hallo
wij hebben gister de knoop door gehakt en een kaartje gevonden in een van de boeken van de drukker.
we hadden er al acht geleend maar er zat niks tussen wat het was.
en vrijdag heb ik nieuwe boeken gehaald. een waar we over twijfelde en een nieuw boek wat net binnen was.
en ons kaartje stond in het nieuwe boek.

gister de tekst verzonnen en vandaag terug naar de drukker om een proef versie te vragen.
groeten petra

Terug
Bovenaan