geboortekaartjes

Wij zijn al wel op internet een beetje aan het rondkijken naar kaartjes, maar vind het moeilijk!
Zoveel leuke kaartjes!!!
Wat ik ook moelijk vind is de tekst/gedichtje wat je wil gebruiken...

Maar over wat voor boeken heb je het? Waar haal je die?

Zijn afgelopen weekend begonnen met namen en adressen te verzamelen. Zo heb je toch het idee, dat je ermee bezig bent!
Ik hoorde in mijn omgeving wel, dat je er zo langzamerhand wel mee moet beginnen... Dus dat doen we dan maar,,,

Liefs, Maaike

Bij mijn vorige zwangerschap zijn we veel te laat gaan kijken, ik heb toen eigenlijk ook niet echt een leuk kaartje kunnen vinden.
Deze keer wisten we het al voordat ik zwanger was. We waren namelijk op de jongegezinnen beurs en hadden daar zo'n leuk kaartje gezien. Deze willen we dus hebben.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde van Maaike, ik vind weinig kaartjes leuk en betaalbaar. Ik hou wel van een beetje origineel. Alle fotokaarten vallen sowiso bij ons al af.

Maar als jij al zin hebt om de boeken bij de drukker te gaan halen, doe je dat toch... wat is te vroeg? Ik vind het niet te vroeg hoor. Misschien anderen wel. Maar wat maakt het uit. Je zal toch op een gegeven moment een kaart moeten kiezen en al doe je dat met 15 weken of pas bij de 30, tja, iedereen zijn eigen keuze, toch?
Veel uitzoek plezier alvast!

Hoi,

Ik ben ook al een beetje op internet aan het kijken. Maar willen binnenkort ook boeken gaan halen. Kun je tenminste rustig op je gemak wat uitzoeken en anders nog weer andere boeken ophalen.

Ik weet eigenlijk niet meer wanneer we het hebben gedaan bij onze vorige zwangerschap, ik denk ook rond deze tijd want toen was ik overal sneller mee dan nu.

Maar als je nu al wil gaan kijken zou ik dat gewoon doen het is ook leuk om lekker samen door die boeken te bladeren. En een kaartje te vinden die jullie allebei leuk vinden.

Liefs Cindy

hey hoi
volgens mij kun je gerust al paar boeken halen.
bij een drukkerij.
heb zelf niet gedaan alle keren niet.
de eerste keer werden ze gedrukt door iemand. kennisen.
de andere keer heb ik ze helemaal zelf echt in elkaar geknutseld.
en deze keer heb ik al wat gemaakt met een foto progamma. met een foto van zus en foto van broer en dan een foto van 3d pretecho van de baby
en ik vind hem wel erg leuk geworden.
had er wel zo' n 18 gemaakt. en de laatste vonden we HET kaartje. dus ga nu ook geen andere meer maken. en deze print ik dan zelf uit op fotopapier en dan dus de tekst op de achterkant. kleine tekst voor op kaartje heb ik zelf verzonnen en op de achterkant staat een stukje tekst van een liedje.
succes en veel plezier met iets uitzoeken.
groetjes van mij
23 weken en 1 dag zwanger

Hoi

Bij onze 1ste hadden wij ook boeken gehaald bij de
drukkerij en wij gaan dat nu weer doen

Vind het erg makkelijk ben zelf niet zo goed
in teksten en gedichten.

En ik vind het zelf makkelijker dan op internet

Je kan ze beter te vroeg dan te laat bestellen
veel plezier met uitzoeken

groetjes

Hoi dames,
Ik heb toevallig zondag eindelijk een site gevonden waar leuke kaartjes opstonden. Ik ben geloof ik behoorlijk kieskeurig, want de meeste kaartjes vond ik niet leuk. Nu heb ik van 3 kaartjes een voorbeeldkaartje besteld en ik denk dat het wel 1 van die drie gaat worden. Ik denk dat je niet te vroeg bent, dit soort dingen moet je toch ook allemaal regelen en dan kan je het maar beter doen op een moment dat je er zin in hebt toch?
Succes met zoeken allemaal!
liefs,
Mar

hoi hoi,

ik weet het nog niet. misschien ga ik ze zelf maken, of misschien is het wel net zo makkelijk om ze te bestellen.

moeilijk.

ik heb me wel voorgenomen om deze week een nieuw adressenboekje te kopen en iedereen even zijn gegevens te noteren.

dan ligt dat vast klaar.

x jessica

Terug
Bovenaan