geboortekaartjes

Ik ga er -hoogstwaarschijnlijk- zelf eentje maken... en die is eigenlijk zo goed als af hihihi.

Trouwens, op internet kan je bijna alle collecties al bekijken, dus je hoeft niet langs een drukker om daar die boeken door te bladeren.

Een vriendin van ons is nu bezig met het ontwerp.
Wij hadden een bepaald iets in gedachten en dat was niet te vinden in alle collecties.
We hebben nu iets dat echt bij ons past.

wij hebben al een hele leuke gezien maar wil nog 1 keer goed laten kijken naar het geslacht voor ik zometeen iets heb wat niet voor het andere geslacht heb haha

bij de eerste heb ik ze zelf gemaakt maarja 150 kaartjes was echt een klote werk..

zelf maken..nee dat zie ik niet zitten haha! bij de 1ste had ik 230 kaartjes..dan mag ik nu al beginnen ;-)
ik vind wel als ik zo de collecties bekijk dat ze zoveel op elkaar lijken.

wel lekker makkelijk zeg als je een vriendin hebt die creatief is pini!

ik ben wat op internet aan het bekijken,mijn vriend heeft zoiets van ik vind het allemaal best dus mag ik lekker uitzoeken.(volgens hem heb ik toch het laatste woord erover hahaha en ik heb meer smaak volgens hem)
bij mijn 1ste had ik een heel leuk kaartje,lekker neutraal lichtbruin met fel oranje en een beertje erop..nu weet ik dat het een jongen gaat worden en wil ik ook wel een stoer kaartje..

zelf zat ik wel aan het idee te denken om het namens mijn 1ste zoontje te schrijven..zoiets van ik heb een broertje gekregen hij weegt... enzo..
hoe denken jullie hierover ?

Ik maak ook zelf het kaartje.Alleen dat kan niet eerder dan eind januari/begin februari.
Heeft met de lammetjes tijd te maken.....

Maarre Jaribaby 230 kaartjes?? mijn hemel. Dat zijn er ook niet een paar zeg!

Ik ben zelf niet zo van de gedichtjes en rijmpjes. Maar das zoiets persoonlijks!

ja mijn schoonfamilie is groot..en ook een grote vrienden kring..dus zelf maken valt echt af.
heb ondertussen wel al wat leuke ideeen gezien..maar blijft best moeilijk!

Terug
Bovenaan