Geboortekaartjes

Hoi Meiden,

Weten jullie al waar jullie de geboortekaartjes gaat laten maken?
Ik heb zoveel site's gezien maar kom er niet uit hoor...
Jullie nog tips??

Liefs Zonnetje

Ik denk dat je weinig aan mijn tip hebt, maar ik heb ze zelf gemaakt. Ik hoef alleen nog maar de datum, tijd en gewicht aan te passen en dan kunnen ze worden afgedrukt. Ik moet alleen nog mooi, wat dikker en glanzend papier halen. Klaar!
Ik vond dit een grote kostenbesparing en zo maak je er iets heel persoonlijks van.

Succes!

ik heb het ontwerp door een vriendin laten maken, en toevallig vorige week binnen gekregen. en ga het bij ons in het dorp laten drukken bij kaart-id/station drukwerk.
Toevallig ken ik ook een paar mensen die daar werken, maar ze staan bij ons bekend qua goede service en kwaliteit.

Wij maken zelf een foto. En laten de rest dan drukken bij de drukker in de buurt.
Is 30 km verderop vast een drukker die het iets goedkoper doet, maar vind het allemaal wel prima. Kost me weer diesel om daar heen te rijden.

Wij gaan wel gewoon kaartjes bestellen en laten drukken. De drukkosten zijn gewoon vaak het duurste en verschillen heel erg per drukkerij. Dus opzich maakt het niet zoveel uit waar en watvoor kaartje je kiest.
Ik heb het kaartje via de site geboortekaartjes.nu. En we laten ze ergens anders drukken. Waar we bij onze eerste ook de geboortekaartjes hebben laten drukken.
Waren toen en nu voor 50 stuks ongeveer 100 euro kwijt. Tis nog veel geld indd, maar zelf maken zag ik niet zo zitten, vandaar dat wij hier weer voor gekozen hebben.

Liefs marielle

Ik heb op internet gezocht en een hele leuke gevonden, nu gaan we hem laten drukken bij de drukker die we de vorige keer ook hadden, niet te duur en een hele goede service.

Wij hebben de onze via geboortekaartjes.nl besteld, daar kwam ons vorige kaartje ook vandaan. Prima service en heel veel keuze!

Terug
Bovenaan