geboortekaartjes

bedacht me vanmorgen ineens dat we nog geen geboortekaartjes hadden besteld!
Aangezien ik 2 of 3 weken eerder beval moest ik nu toch echt wat bestellen!
Vanmorgen gelijk maar gedaan! Wat een opluchting.
Nu wachten op de enveloppen en dan kunnen we die alvast schrijven.
Nog 4 of 5 weekjes en dan mag ik als het goed is ons kleintje bewonderen!!!
Jullie allemaal al je geboortekaartjes besteld??
oja, wat moet er ookalweer in de ziekenhuistas??

groetjes Mirjam

Hai Mirjam,

Wij kwamen er ook achter dat we nu toch echt een kaartje moesten gaan uitzoeken. Dat is toch 1 van de moeilijkste dingen die we hebben moeten doen en nog zijn we er nog niet helemaal uit. Manlief moet denk nog erg wennen aan het feit dat het nu toch echt snel kan gaan gebeuren (+/- 6 weken) Dus maar dit weekend een moment vinden om daar eens rustig voor te gaan zitten en voor de adressen lijst.
Wat betreft je ziekenhuistas dat staat in je papieren van je kraamverzorging volgens mij. Maar in ieder geval de eerste kleertjes voor je kleine en pyama en toiletspullen voor jezelf en vergeet je camera niet! Je zal het ongetwijfeld ook hier op de site vinden.
Succes
x Susan

Labello, energy drankje voor je man. Iets van sultana voor je man.
Oplader van telefoon, fototoestel. of genoeg batterijen voor je fototoestel. zorg dat je genoeg ruimte hebt op je kaartje op je toestel.

Aanvullend:
leesvoer voor je man voor als het langer duurt dan zijn aandacht kan hebben. Munten voor de rolstoelen in het ziekenhuis (1 en 2 euro meenemen)
Warme sokken voor jezelf; ziet er belachelijk uit, maar vond ik echt noodzakelijk, haha.
warmwaterzak/ kruik. Heb ik tijdens de weeen op mijn onderbuik gelegd en dat was heel prettig. Ik had geen zin om helemaal onder de douche tegaan en dan was dit een makkelijk alternatief.
Lekkere douchegel voor na je zware klus. Heerlijk jezelf even verwennen.

Hoi,

Ik heb inmiddels de geboortekaartjes al besteld!
Ik verwacht binnen nu en 2 weken een proefdruk en dan is het kijken of er nog iets veranderd moeten worden, etc...
En dan is het wachten op onze kleine spruit!!

De inhoud van een ziekenhuistas:
- Toiletartikelen
- ondergoed
- 2 Pyjama's (1 voor bevalling en 1 voor daarna)
- Slippers/ Pantoffels
- Badjas
- Babykleertjes (rompertje, babypakje, sokjes, jasje, mutsje)
- Autostoeltje (probeer hem voor die tijd uit in de auto) + voetenzak/ deken
- Fototoestel/ videocamera (extra batterijen/ accu's, lege memory stick, fotorolletjes)
- Ponsplaatje van het ziekenhuis
- gegevens van ziektekostenverzekering
- Lijst met belangrijke nummers (arts, verloskundige, ziekenhuis, familie, kennissen)
- Druivensuikertabletten (dextro) voor extra energie
- Energiedrank, extran (met een rietje) voor extra energie
- Mobiel + oplader
- Drinken voor je man
- Sultana's voor je man
- Muntgeld
- telefoonkaart (indien geen mobiel)
- Warme sokken voor jezelf

Terug
Bovenaan