Geboortekaartjes

Hoi meiden,
Zijn jullie al bezig met de geboortekaartjes?
Eindelijk iets wat hier al aardig op poten staat (al had ik liever gehad dat het de babykamer was die bijna af is....) maar zijn er ook meiden bij hier die een kraamfeest/borrel houden? En zo ja, hoe zetten jullie dat op het kaartje? Of doen jullie een los inleg-kaartje erin?
Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit wat ik daarop moet/kan zetten. vind een gedichtje wel leuk, maar wel lastig!

Succes in elk geval met uitzoeken enz.!!!!

Groetjes Dabanne!

Ja ik ben al weken bezig maar eigelijk met niets haha.
Ik heb eigelijk mijn zinnen gezet op een kraskaartje als geboortekaartje zodat je de naam moet krassen om te weten hoe de baby heet.
Maar deze zijn zo allemachtig duur: 3.75 p.st bij 100 stuks
Het vage is zelfs dat hoe meer je er neemt des te duurder het wordt.
Bij nummer 1 had ik een gewoon kaartje uit een boek
Bij nummer 2 heb ik mijn buik laten beschilderen en daarvan een kaartje laten maken en nu wilde ik dus iets echt aparts!!!!
Ik baal zo dat het zo duur is want eigelijk vind ik alleen dit dus leuk haha ( ik heb hier dus mijn zinnen op gezet en mijn zwangerschapshormonen willen en moeten dat dan hebben hihi)
Maar goed iemand nog andere ideeen voor een apart kaartje???

Ik heb ook weleens gezien dat iemand een rol beschuit als geboortekaartje had. Dat was gewoon een kleine verpakking van de Bolletje beschuiten en daar stond dan alle "info" op. Of van die dingen die je in elkaar moet zetten, maar net was jij zegt, het wordt steeds duurder per kaartje...helaas!

Wat raar dat het steeds duurder word per kaartje. Je zou juist zeggen hoe meer, hoe goedkoper....

Hier nog geen actie ondernomen op geboortekaartje. Maar we weten wat we willen. Gewoon een heel simpel kaartje, oud hollandse stijl. We gaan, als ik met verlof ben, de kaartjes regelen. Nu moet ik nog in het weekeind werken, en verder weinig tijd, dus vandaar.

Terug
Bovenaan