Geboortekaartjes

Hallo allemaal,
Ik begin me een beetje te verdiepen in geboortekaartjes, maar ik moet zeggen dat ik het toch best wel heel moeilijk vind......
Hebben jullie nog goede tips voor leuke sites?
Alvast bedankt :)

De site die ik helemaal geweldig vind is hipdesign.nl. Staan heel veel leuke kaartjes op.

Wij ontwerpen de kaartjes zelf. Omdat we niet weten wat het wordt, maken we er één voor een meisje (die is al klaar) en één voor een jongen.

De site die ik helemaal geweldig vind is hipdesign.nl. Staan heel veel leuke kaartjes op.

Wij ontwerpen de kaartjes zelf. Omdat we niet weten wat het wordt, maken we er één voor een meisje (die is al klaar) en één voor een jongen.

Ha sophietje1jaar,
Wij hebben boeken gehaald bij de Bruna. De meeste van dit soort boeken kan je ook online vinden. Even googlen op "geboortekaartjes" en de links zijn niet meer aan te slepen.
Wij hebben inmiddels een schattig kaartje gevonden via zo'n link.

Succes!

wij hebben er bewust voor gekozen om het op de ouderwetse manier te doen ipv online.
heb vorige week boeken gehaald bij een zaakje ( de meeste feestwinkels hebben van die boeken)
moet zeggen dat het idd weer heel moeilijk is.
bij mn dochtertje hebben we ook 1000 boeken in onze handen gehad hahaha.
en t blijft niet bij alleen t kaartje uitzoeken.
je moet oo knog de tekst uitzoeken. een gedichtje enzo.
dan nog welke kleur wil je de tekst hebben?
welke enveloppen?
wil je alvast de adressen op de envelop gedrukt hebben, of schrijf je ze zelf?
ppfff er kwamen toen zo veel vragen op ons af.
maar tis helemaal goed gekomen :p

maar over online bestellen:
voer op google " geboorte kaartjes" in, en kijk wat je allemaal vindt.

liefs, do

wij hebben er bewust voor gekozen om het op de ouderwetse manier te doen ipv online.
heb vorige week boeken gehaald bij een zaakje ( de meeste feestwinkels hebben van die boeken)
moet zeggen dat het idd weer heel moeilijk is.
bij mn dochtertje hebben we ook 1000 boeken in onze handen gehad hahaha.
en t blijft niet bij alleen t kaartje uitzoeken.
je moet oo knog de tekst uitzoeken. een gedichtje enzo.
dan nog welke kleur wil je de tekst hebben?
welke enveloppen?
wil je alvast de adressen op de envelop gedrukt hebben, of schrijf je ze zelf?
ppfff er kwamen toen zo veel vragen op ons af.
maar tis helemaal goed gekomen :p

maar over online bestellen:
voer op google " geboorte kaartjes" in, en kijk wat je allemaal vindt.

liefs, do

hoi,
kies een paar uit die je leuk vind.ga over paar weken weer eens bekijken.misschien valt er dan wel paar er af.
als je er 2 heb is toch niet erg.wie weet willen ze wel 2 proef drukken maken.zodat je even aan die kaartjes kan wennen.
je heb idd veel keus.succes
gr marjan

vraagje over de "ouderwetse" manier: je kijkt boeken bij copyzaken enzo hoe duur is dat dan? duurder dan online?
de prijzen verschillen zo erg van 80cent per kaart tot bijna 4 euro per kaart

ik zoek sites rond de 80 cent per kaar :)
vistaprint ken ik al langer, keuze is niet reuze maar ze zijn goed, snel en goedkoop

wie weet meer in deze prijsklasse?

www.goedkoopstegeboortekaartje.nl heeft hele leuk maar zijn echt niet de goedkoopsten. vanaf 1.09 per kaart + 50 euro zetkosten, kom je nog op 2 zoveel per kaartje uit.

Terug
Bovenaan