geboortekaartjes

Hallo Allemaal
Ik ben benieuwd wat jullie met de geboortekaartjes doen,
hebben jullie ze al uitgezocht of wanneer zijn jullie dat van plan, waar ga je ze bestellen (internet of de drukkerij ) en naar wie sturen jullie allemaal een kaartje? Hoeveel kaartjes in totaalh?

Wij hebben ze nog niet uitgezocht, denk dat we binnenkort naar een drukkerij in de buurt gaan maar hebben nog wel tijd genoeg denk ik
Willen alle vrienden, naaste familie, ooms en tantes en nog wat kennissen en de mensen in de straat, de fysio, de huisarts, werkgever, een kaartje sturen zitten zo op bijna 70 kaartjes.

Hoi,
Ik bestel mijn kaartje bij hipdisign via internet. Geen idee hoeveel. Ben wel bezig met een adressenlijst van familie en vrienden, maar die dingen die jij noemt moeten ernog bij haha.
Heb hem wel uitgezocht we vonden er 1 eigenlijk echt heel leuk en vonden die al na een week of 15. De proefdruk ligt thuis en hij is nog steeds leuk! Geen idee wanneer ik de bestelling ga doen.

Wij zijn nog niet echt aan het kijken, ik heb wel een site gevonden waar je op allerlei thema's en soorten kan kijken.
En daar kan ik ideeen op doen, en dan met serienummer en merk naar de drukker om die te bestellen. Het heet www.geboortekaartjes.nl

Wij maken de kaartjes zelf, lekker creatief hihihi.
En zijn al druk bezig 's avonds met knippen, plakken, snijden enz. Ben nog bezig met het verzinnen van een leuke tekst, die wil ik zo persoonlijk mogelijk maken. En eerlijk gezegd weet ik nog niet hoeveel kaartjes we nodig zijn, maar kan altijd even snel één bij maken als we tekort komen.

Toevallig hebben wij net zondag een kaartje uitgezocht van een drukkerij hier in de buurt. Ik vond hem al erg leuk en bleek mijn mannetje vond hem ook heel leuk. en wij zullen ook wel uitkomen op een kaartje of 60 denk ik...

Wij zijn ons ook een beetje aan het orienteren en heb al wel een paar leuke gezien op het internet... Wij komen uit op een kaart of 70...

Wat ik me alleen afvraag, wie heeft ervaring met de kaartjes bestellen via internet? Krijg je dan de enveloppen ook eerder zodat je die alvast kan schrijven en doen tijdens je verlof?

Ik ben een beetje aan het oriënteren mijn man is er nog niet echt mee bezig. Bij ons worden het ook ruim 60 kaarten. Je wilt niemand overslaan, dus laat voor de zekerheid denk ik maar genoeg extra kaartjes drukken.

Terug
Bovenaan